Inlägget är skrivet: ♥ I Kategorin: A Thousand Miles From Happiness ☑

49 - A THOUSAND MILES FROM HAPPINESS

 
 
 "Men jag älskar henne", svarade jag i hopp om att denna man kanske mindes sin kärlek till Deztenys mor.
"Det gör du säkert, men en dag kommer du lämna henne för någon annan och krossa hennes hjärta." 
"Vad vill du att jag ska göra?", frågade jag förvirrat men ilskan fanns djupt i hans röst. 
"Jag vill att du ska ta din bil och lämna den här stan och aldrig komma tillbaka."
 
 
Deztenys far stod nu så nära att våra näsor nästan krockade. Med ett leende lekandes på sina läppar såg han mig i ögonen. 
"Vad händer om jag stannar?"
"Då skulle det inte gå bra för er", flinade han.
"Det här spelet ska alltså sluta som oavgjort?", jag slog ned blicken och blev medveten om att Deztenys liv stod på spel och det enda sätt att skydda henne var genom att lämna. 
"Precis, clever boy", nickade Deztenys far, "har vi en deal?"
Han sträckte sedan fram handen och jag såg bort om männen som med ryggen mot oss avlyssnade diskret.
"Så om jag lovar att lämna stan så kommer vi ut här ifrån helt oskadda?" 
"Ja! Och sedan kommer ni skiljas åt för alltid."
Jag skakade hans hand medan min högerhand fingrade på vapnet i min bakficka. Diskret omslöt jag det i min näve. Varje spel hade en vinnare och den här gången skulle jag ta den platsen.
"Vill du veta vad jag aldrig lovade?", mumlade jag. 
Han såg på mig med en rynka mellan sina ögonbryn. Jag höjde vapnet och placerade det mot hans panna. Han flinade. 
"Att du skulle komma undan här ifrån vid liv", morrade jag. 
"Även fast jag dör kommer mina män jaga er, en av dem kommer alltid ta min plats", han flinade återigen innan jag tryckte ned avtryckaren. Det höga ljudet studsade mellan de nakna väggarna.
 
Mannen framför föll ihop på knä vid mina fötter och tog stöd av mina knän. Jag tog ett steg åt sidan och lät den lealösa kroppen falla till betonggolvet. Blodet slukade honom då jag steg över honom.
 
Hans män som tidigare stått med ryggen hitåt vänd såg nu på mig. De var snarare ilskan själv som såg på mig än de två männen. Jag gick närmre och blev medveten om att mina skor gav ifrån sig avtryck efter Djävulens blod. Männen lät mig passera men innan jag skulle lämna den här staden vände jag mig om och såg en sista gång på mannen som dog med ett flin på läpparna.
 
 
 
 
Mitt hjärta stannade när jag hörde hur ett skott avlöstes. Jag blev medveten om att Justin nu inte var vid liv. Tårarna kittlade i halsgropen. Alla män stod som förstenade och jag förstod att det inte längre fanns något hopp för mig. Att Justin nu inte längre levde. En besynnerlig känsla av ensamhet fyllde mig. Mina egna fastbundna, men tomma händer knöt jag samman. Justin skulle inte komma. Han skulle aldrig någonsin fylla mina kalla och tomma händer med värme igen. 
 
Avlägsna fotsteg ekade i de tomma rummen. Stegen närmade sig. Jag blundade hårt och väntade på min tur att besöka himlen.
"Släpp henne", sade en djup röst som fick mig att öppna ögonen. En utav männen som för bara någon sekund varit sten famlade sig fram i det mörka rummet. Han drog upp en kniv och drog ett snitt genom repet som höll mina händer samman. Jag snubblade fram till Justin då jag var fri och omfamnade honom utan respons. Han såg inte ens på mig, han bara gav mig sin skinnjacka och vände. 
 
Jag ropade efter honom, vilket var meningslöst eftersom han stängde min röst ute. Jag började springa efter honom genom den tomma fabriken. 
"Vad är fel?", grät jag medan jag med snabba steg gick bakom honom. Han svarade inte. 
Nu lämnade vi fabriken och en höstvind kylde ner mig i mina bara underkläder.
 
 
as long as you love me gif | Tumblr
 
Då vi slutligen var vid Justins bil sparkade han till ena bildäcket så en vibration gick genom bilen. Han svor en lång ramsa och man hörde rädslan i hans röst. Jag stod och huttrade i kylan och slutligen vände han sig om, drog en hand genom håret i frustation och lutade sig mot bilen. Han såg nu på mig, hans ögon var röda och svullna, det syntes att han gråtit. 
 
Han slickade sig om läppen och slog ned blicken. 
"Jag måste sticka", sade han lågmält. 
 
Jag suckade ut i lättnad och förstod inte riktigt innebörden av hans ord.
"Men jag kan väl åka med dig?" 
Han suckade och drog återigen en hand genom sitt mjuka hår och sade :nej.
"Gör du slut med mig?", frågade jag och såg ned i marken. Han drog mig intill sig och jag kände hur hans händer darrade vid min midja. Sorgen kröp i mig mig så som vinterns kyla. Jag omfamnade honom hårt så rädd för att han skulle försvinna. 
Jag förstod att det här var slutet på oss. Så jag lät tårarna rinna ned för mina kinder medan Justin vaggade mig mjukt och jag kände hur hans bröst darrade.
"Du är så kall", viskade han i mitt hår då han smekte min bara kropp under sin skinnjacka för att hjälpa mig att återfå värmen.
"Du kan inte göra så här, du får inte bara lämna mig", sade jag men det kom ut som en andlös viskning. 
"Jag måste." 
Jag drog mig ur hans famn men i en piruett drog han mig tillbaka. Jag bankade med nävarna mot hans bröst för att få ur all uppdämd ilska. 
"Varför?", grät jag men han bara höll mig intill sin hals. 
"Jag kommer alltid minnas första gången jag såg dig", viskade han utan att besvara min fråga," den gången du kom ut ur duschen med bara en handduk runt dig. Jag har aldrig sett något så perfekt", han tog ett djupt andetag och det var då jag lade märke till en ostabil ton. Mitt hjärta började då slå i ett tempo jag inte visste fanns.
"Nej",viskade jag och uppmanade honom till att sluta för jag visste att han snart skulle lämna mig. 
 
"Jag minns hur jag motstred tanken att jag var tvungen att ha dig, men ju fler dagar det gick insåg jag att du gjorde mig hel", hans röst som vanligen var stark och självsäker var nu så liten och svag. Jag hörde hur gråten kom darrande i hans strupe. 
Mitt hjärta hängde nu på en skör tråd.  "Sluta", grät jag.
"Sen viskade du att du älskade mig...", han tog ett djupt andetag, "när du trodde jag sov." 
 
♔ BIEBER HUMOR.
"Then you whispered that you loved me ..." he took a deep breath, "when you thought I was asleep."
 
Sedan höll han om mig så hårt medan jag fortfarande skakade på huvudet och uppmanade honom att sluta. 
"Jag minns att jag kände mig så trygg för vad som än hände från och med den dagen kunde inget var särskilt hemskt."
"Nej, Justin!", grät jag och slog med nävarna mot hans bröst.
 "För att jag hade dig." 
Justin kysste mig mjukt på pannan. 
"Kom ihåg att jag älskar dig vad som än händer", viskade han med läpparna fortfarande mot min panna. Han lät sedan sina händer som tidigare varit på min midja falla. Jag drog i honom och bad honom stanna men han stängde mig helt ute.
 
Han slog sedan upp bildörren på förarsidan och hoppade in. Innan han vred om nyckeln i tändningslåset såg han på mig. I bara underkläder stod jag och bankade på bilrutan till den man jag blottat min själ för, men han kastade i väg den som om det vore sopor. Justin körde sedan i väg i sin lyxbil och ur avgasröret trängde det ut rök som sedan med hjälp av vinden separerade och försvann. Lika så gjorde min styrka.Han hade klippt av den sköra tråden som höll mitt hjärta samman. Jag föll ihop på asfalten då jag såg bilen försvinna i mörkret och även fast han just nu var ungefär hundra meter ifrån mig så var jag a thousand miles from happiness.
 
 
Ja, ni älsklingar! Det här är slutet, vad tycker ni? Jag har funderat ut en ny novell men för att ni ska få en prolog till den så måste jag ha några kommentarer om era åsikter, det klarar ni ♥
 

Comments
amanda säger:

åh nej jag har alltid hatat olyckliga slut. gud vad hemskt :( men det var jätte bra att du kopplade slutet till namnet på din novell. hade du tänkt ut det från början? ett grym novell har du skrivit <3

Svar: Åh tack! Det kanske inte blir ett olyckligt slut med tanke på att det kanske blir en epilog! Och ja, det var bland de första idéer jag hade till novellen att namnet skulle vara sista meningen ❤️
smilingbieber.blogg.se

Postat: - URL/Blogg: http://liindstrand.blogg.se


Steffie säger:

DE MÅSTE BLI ÅTERFÖRENADE!!!! DE MÅSTE BLI ETT HAPPY ENDING!!! ANNARS DÖR JAG!! SNÄLLA!!! TYP ATT DET GÅR ETT PAR MÅNADER OCH HENNES LIV ÄR TOMT O BLAH BLAH BLAH, HON BESTÄMMER SIG FÖR ATT TA SJÄLVMORD FÖR HON HAR INGET KVAR ATT LEVA FÖR O SEN KOMMER HAN OCH RÄDDAR HENNE PRECIS INNAN HON HOPPAR FRÅN ETT STUP OCH HON SÄGER TYP "DU KOM TILLBAKA" OCH HAN SÄGER NGT SUPER ROMANTISKT OCH POETISKT OCH DE KYSSER VARANDRA LÄNGE OCH SÅ ÄR DET ETT HAPPY ENDING!!! Tack för mig xx :D

Svar: Du gav mig ett plus i epilogen nu! Men tack för allt! För att du läst, stannat och kommenterat du är verkligen bäst <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Amanda Mandel säger:

Du kan inte avsluta så!! Vet du hur mycket jag gråter? 😭😭😭😭❤️ Mitt hjärta krossades en aning! ❤️ Justin kan inte göra så! Jag vill inte! Nej! 😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤️❤️❤️
Det här var den bästaste novellen som finns! Tårarna har runnit o runnit! Herregud! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Kram! ❤️

Postat: -


K säger:

MEEEEEEEEEEEEEN OMG NEEEEEEEEEEEEJ :(((((

Postat: -


Hanna du vet säger:

Perfekt på alla sätt. Bästa novellen jag läst alla känslor allt. De gick i en röd tråd hela tiden och man kunde inte annat att le och gråta när man läste. Jag vet att prologen är kvar men de här känns verkligen som slutet. Tack Emma för en helt jävla fantastik novell som faktiskt hjälpt mig på dom svåra dagarna, tack<3<3

Postat: -


Anonym säger:

OMG OH SHIT OH SHIT OMG!!!! VÄRLDENS BÄSTA NOVELL SÅÅÅÅÅ BRA
DET KOMMER EN EPILOG VÄL???

Postat: -


Anonym säger:

Jag ryser så bra som det är

Postat: -


Anonym säger:

fuuuuck yooooouuu, neeeeej vad faaaan neeeej snälla happy end !!!! I NEEEED A HAPPY END! jag tkr ju förfan synd om henne med tanke på at hon har haft det svårt hela hennes liv!!!!!!!

Postat: -


Emmy säger:

Jag ryser! Det är för bra :D

Svar: Åh sötnos, tack <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: - URL/Blogg: http://justindrewnovell.blogg.se


Emilia säger:

den får INTE sluta såhär! neej, neej, neej den bara får inte vara slut och speciellt inte på detta sättet!

Postat: -


Emelie säger:

Finns inte ord att beskriva detta, rysningar längst ryggraden!!
Men det kan inte sluta såhäääääär!
Hoppas det kommer en epilog.....
NÄSTA!!! TAGGAD TILL TUSEN!!!!!!!!!!!

Postat: -


Emelie säger:

Finns inte ord att beskriva detta, rysningar längst ryggraden!!
Men det kan inte sluta såhäääääär!
Hoppas det kommer en epilog.....
NÄSTA!!! TAGGAD TILL TUSEN!!!!!!!!!!!

Postat: -


melinda säger:

NEEEEEEEEEEEEEEEEJ don't do this to me!!!, snälla sig att de blir återförenade!:'( sjukt bra novell♥ åhhh tycker så jävla synd om henne >. <

Postat: -


Anonym säger:

Wow... Asbraaa! :O

Postat: -


Aya säger:

Omg ja hatar dig just nu! Du kan inte ba sluta novellen sådär!
Gråter ju här borta,seriöst. Han ba lämnade henne, för han visste att hon skulle dö annars, o hennes pappa är död nu, omg, mina känslor just nu... Novellen är slut, det har gått
Så fort! Ja kommer ihåg första gången när jag hittade den här
Novellen. Känns som
Igår. Då hade du skrivit ca 6 kapitel. O nu så är den slut... Det här
Känns inte verkligt.

Postat: -


Ylva säger:

NEJ! Hur kan du sluta så?! Även om det va bra slut så MÅSTE den sluta bra annars dör jag😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Den va jätte bra! Gör en del2 SNÄLLA!!!😭😭😭😭😭❤️

Postat: -


Jessica säger:

Asså ohmy det är har varit den bästa novellen jag någonsin läst!!! Av alla Justin noveller jag läser har den här alltid varit min favorit! Varje gång jag har sett att det finns ett kapitel uppe har det alltid gått ett glädjerus genom mig! Du är så sjukt begåvad! Lyckas alltid få med så sjukt mycket känslor och det känns så äkta! Man lever sig verkligen in i dina kapitel!
Kan inte vänta till prologen kommer upp! Måste få veta vad som händer sen!

Postat: -


M.M säger:

Nej sluta snälla gör inte så här mot oss!!! Jag sitter med tårar just nu, dom måste hitta tillbaka till varandra snälla!!!! Jag äskar denna novellen och kommer saknaden som faaan :((( <3333

Postat: -


Bina säger:

HUR KUNDE DU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Novellen var asbra men seriöst!!!!! Hur kunde det sluta sådär!!! Snääääääälllllaaaaaaa fixa så att det blir något lyckligt slut i alla fall. Typ att efter några år så åker justin tillbaka dit och typ ser henne i en affär med sin nya kille och att hon har lixom gått vidare och att hennes livnär bra nu och allt!!! Eller att efter några månader så har Destiny lyckats att samla ihop sig och typ flyttar där i från och sen så träffar hon justin igen!!!! Okej jag vet att mina idéer suger men snälla gör någonting!! Det måste inte sluta med att dom blir tillsammans igen eller att dom ens ser varandra utan bara att båda går vidare och får ett bättre liv efter men att dom alltid kommer att älska varandra eller något sånt!!! Ehhh jag vet inte det är du som är författare inte jag!!! Puss och hoppas verkligen att min kommentar hjälper lite eller nåt. Love ya!!😘😘😘❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘

Postat: -


Amanda säger:

OH MY GOD SÄGER JAG BARA! DET HÄR KAPITLET FICK MITT HJÄRTA ATT SLUTA SLÅ! DÖÖÖR! SÅ OTROLIGT BRA!!!
MEN DOM MÅSTE ÅTERFÖRENAS! KANSKE DÅ HON ÄR STARKARE SOM PERSON ELLER NÅT OH MY GOD LÄNGTAR TILLS PROLOGEN KOMMER UT! DU ÄR KUNG PÅ ATT SKRIVA OXKSÅ!! HAR INGA ORD ASSÅ! GRYM ÄR DU!

Svar: Åh söte, tusen tack! För allt, för din underbara kommentar men även för att du stannat kvar trots den sämsta uppdateringen, jag är evigt tacksam <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: - URL/Blogg: http://Amandamariajennifer.blogg.se


Anonym säger:

Nej nej nej det kan inte sluta så dom måste bli ett par igen😭

Postat: -


Janaaaaa säger:

NEEEJ ASSÅ NEJ. KAN DU INTE SKRIVA 2 PROLOFER?? DEL 2 OCH DEN "NYA NOVELLEN" SÅ FÅR VI VÄLJA, SNÄLLA????? DET ÄR INTE OKEJ NEJNEJNEJ

Svar: Jag ska kanske skriva en epilog, det beror på hur många som vill ha det, annars så är det tyvärr slut här :/
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Hanna säger:

Fet var skit bra! Men det hade varit kul att få veta hur Justin kände och exakt varför han lämnade henne fast hennes pappa var död

Postat: -


Emma! säger:

Jag orkar fan inte

Så bra, orkar inte ens skriva

Svar: Emma, världens finaste namn 😏
Du är världens bästa som läst ❤️
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Josefin :) säger:

jätte bra novell men slutet sög

Postat: -


Anonym säger:

OMB nejjjj jag gråter just nu

Postat: -


Emma säger:

Så sjukt jävla bra. Får inte att beskriva. Gaaaash, slutet asså 😭jag vill läsa MEEEER 😭tack, tack för allt. Du är underbar, vet du det? Om inte förut så vet du nu. Kram!

Postat: -


Anonym säger:

NEEEJ, gråter sönder. Har varit en av dom BÄSTA novellerna jag har läst. Kan inte ens vänta på ett epilogen ska komma! Tack för denna novell och jag hoppas att nästa är lika bra!!!:)

Postat: -


Anonym säger:

NEJ NEJ NEJ DET MÅSTE BLI ETT LYCKLIGT SLUT!! DESTANY FÖRTJÄNAR ETT BÖTTRE LIV!! NEEJ! Jag grät genom hela kapitelet! NEEJ

Postat: -


Ellen säger:

Neeej, den får inte sluta såhär att han lämnar henneee💔💔💔😭😭😭

Postat: -


Sandra säger:

Det får inge sluta så!!!!!!! Jag gråter!!!! Snälla!!!! Det får inte sluta så!!!!!! Please!!!!

Svar: Du älskade <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: - URL/Blogg: http://www.nattstad.se/justinlover


camilla säger:

Vad gör du!? Tror du vi kan leva med ett sånt här slut!? Jag kommer dö, jag kommer försvinna....en epilog eller prolog eller vad det heter till den här novellen skulle sitta fint :)

Postat: -


Fanny säger:

Neeeej, han får inte lämna henne, gråter nästan! Men den här novellen har varit jätte bra!

Postat: -


NUTELLA säger:

Så bra! Men kommer du göra en Sequal :)

Postat: -


emilia säger:

Det får inte sLuta nu!!!! Denna novellen är så bra o de dår int sluta såhär!!!! Snälla fortsätt!! En tvåaa!

Svar: Tyvärr blir det ingen tvåa, det var grundtanken men jag gillar inte deras personligheter i den här novellen och har helt enkelt tröttnat så jag ska skriva en epilog (kanske) där det riktiga slutet är 😘
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


BringWordsToLife säger:

jäklar var sorgligt ! började seriöst gråta :( men jag älskar din novell och jag älskar ditt skrivande, längtar tills nästa x

Svar: Åh söta vännen, jag hoppas du förstår att det kanske kommer en epilog så du har inget att gråta för 😘
smilingbieber.blogg.se

Postat: - URL/Blogg: http://bringwordstolife.blogg.se


Anonym säger:

NEJ OMG NEJ DU KAN INTE SLUTA NOVVELN SÅ SNÄLLA NEJ DE FÅR INTE TA SLUT SÅ ANNARS KOMME JAG FÅ ÅNGEST SNÄLLA NEJ GE OSS MINST 10 Kapitel till snälla

Postat: -


Vicky säger:

OMG OMG OMG JAG GRÅÅTER VARFÖR GÖR DU SÅ MOT MIG, DIN NOVELL VAR EN AV DOM BÄSTA JAG LÄST OCH JAG KOMMER INTE LÄMNA DIN BLOGG ASSÅ😭😭😭😭😭

Svar: Finaste, tusen tack för allt stöd <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Erika säger:

Sitter här och gråter, PERFEKTION. Hur kan du skriva så bra? Tack för denna novell!

Postat: - URL/Blogg: http://erikaaskebjers.blogg.se


Engla säger:

NEJ NEJ NEJ ! Hurrudu, sätt dig vid Word, pages och skriv ett till kapitel. Det kan inte sluta såhär !! Dom var ju perfekta för varann):
Du är sjukt duktigt på att skriva dock(; <3 kram

Postat: -


Vanja säger:

ÅH DET SLUTET VAR HEMSKT ATT LÄSA! SÅ HEMSKT OCH JAG ÄLSKAR JUSTIN FÖR ATT HAN GJORDE DET! JAG TYCKER SÅSÅSÅÅSÅSÅÅSÅÅSÅÅÅÅÅ SYND OM DEZTENY! JAG KAN INTE FATTA ATT DEN ÄR SLUT! JAG LÄÄÄNGTAR TILLS NÄSTA NOVELL! TAAAAACK!

Postat: -


Jasmine säger:

Det här är seriöst en av mina favorit noveller, och jag läser måånga. Men hur kunde du sluta såhär? Jag kommer gråta och jag hatar att gråta:(
Love u ändå:*
Och snälla ge oss en prolog för nästa novell:)
Kan inte den här novellen få en epilog ?<3

Svar: Åh sötnos! Det kommer kanske en epilog så gråt inte <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Anonym säger:

Wuäääähhh, så skulle det ju inte slutaaa :'(

Men ändå grymmaste novellen av många, du har talang människa

Postat: -


Johanna ♥ säger:

Så himla perfekt ! ♥♥♥

Postat: -


Celebnovell säger:

Gråter floder - detta är nog den första och enda novellen som fått mig att reagera såhär.
Bäst för dig att det kommer en epilog annars blir jag deprimerad! ♥

Svar: Älskade du, gråt inte! Det kommer förmodligen en epilog! Tack för att du läst och kommenterat ❤️
smilingbieber.blogg.se

Postat: - URL/Blogg: http://celebnovell.blogg.se/


Anonym säger:

Kan du inte göra en "del 2" där hon blir en hel del starkare som person, och de råkar mötas av en slump igen, i någon sådan form av hennes nya vänner och hans vänner och så råkar de upptäcka att de är på samma plats!!! åhhh det hade vart hur bra som helst... Kram på dig och tack för den bästa novellen!!

Postat: -


Becca säger:

Åh, hatar olyckliga slut, men samtidigt älskar jag dem. Det här måste fan vara det bästa slutet på en novell jag läst, även fast jag älskar lyckliga slut också.
Kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar den här novellen, och kan med glädje erkänna att den ibland har gjort mina dagar. Du skriver så himla bra, och man kan verkligen leva sig in i berättelsen. Ser fram emot nästa novell då jag vet att den kommer bli minst lika bra♡

Svar: Apropå ingenting så kan du verkligen skriva, du har flow! Nu ska jag läsa din novell :* och tuuuusen tack för att du kommenterar för du gör mig minst lika glad som min novell gör dig! Du förstår inte huuuuur glad du gör mig, du är bäst, bäst och bra bäst <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: - URL/Blogg: http://bieberheaven.blogg.se


Anonym säger:

Så sjukt bra! Kan inte ens beskriva hur sjukt bra du skriver!!! Snälla skriv en epilog?!?!? <3

Postat: -


Jayyy säger:

GE. OSS. EN. EPILOG.nu Detta är omänskligt! En epilog i julklapp kanske ? Men som vanligt: FUCKINGS bra💕

Postat: -


Sarah säger:

Så himla bra slut!!
Älskade den här novellen men den andra kommer säkert bli bäst den med ;)

Svar: Åh tack gumman <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: - URL/Blogg: http://mybiebslovestorys.blogg.se


Victoria säger:

Omg vilket hemskt slut!! Tycker att denna novellen har varit jättebra:) om du gör en novell till (vilket jag hoppas) kan inte Justin vara känd då? :)

Postat: -


Dilba säger:

Oh nej! Snälla en epilog, Snälla. Kommer inte kunna sova, kommer tänka på slutet hela tiden. Åhhhh så bra du skriver. Älskar verkligen din novell, har gjort det från början tills nu och man liksom klickar direkt. Din novell har vart min bästis❤️

Postat: -


Dilba säger:

Oh nej! Snälla en epilog, Snälla. Kommer inte kunna sova, kommer tänka på slutet hela tiden. Åhhhh så bra du skriver. Älskar verkligen din novell, har gjort det från början tills nu och man liksom klickar direkt. Din novell har vart min bästis❤️

Postat: -


anony, säger:

ok nu ska jag bara säga en sak JAG ÄR DÖD OMG BÄSTA NOVELLEN OCH BÄSTA SLUET EVER!!!!
JAG GRÄT VID SLUTET jag kunde inte hålla mig det va bara för bra! du är bästa och din novell ÄGER:)
kommer du fortsätta skriva? snälla säg ja annrs kommer jag bli ledsen:(
älskar dig !!!

Postat: -


Erika säger:

Men WHAT? Nej, åh, jag som trodde att allt skulle bli bra nu, sämst tajming hade jag med, vet du vad jag lyssnade på samtidig som jag läste? Nothing like us. Jag grät ganska mycket. Men så kan ju inte Justin göra. Egentligen är detta typ det fruktansvärdaste jag läst, du skriver så himla bra att man får gåshud av dina beskrivningar och så var det en så otroligt hemsk historia, usch! Inget var någonsin lyckligt känns det som, men jag längtar till nästa hoppas det blir lite gladare. Du skriver verkligen så löligt bra, suger på att kommentera så det blev väldigt rörigt. Men hursomhelst, slutet av denna novellen var förfärligt, du skriver sjuuukt bra och jag längtar tills nästa, god jul! Haha hoppas du fattar, om inte läs igen, långsammare ;)

Postat: -


Emma säger:

Nu vet jag inte om jag redan kommenterat, men såg på instagram att du ville att man skulle skriv att man ville ha en epilog om de va så, så ja de vill jag ha. Haha, knäppaste kommentaren, inte ens säkert att du fatta 😉 jaja, ha det bra! 😊

Postat: -


Anonym säger:

En epilog nu

Postat: -


Anonym säger:

En epilog nu

Postat: -


Anonym säger:

Jag dör annars

Postat: -


Anonym säger:

EMMA JAG VET ATT DU HAR SKRIVIT EN

Postat: -


Emma :) säger:

Haha, det finns mer än en Emma gumman 😊

Postat: -


felicia säger:

NEEEEEJ! den får inte vara slut. en av dem bästa novellerna jag läst, och den mest spännande kan jag säga dig. Tack för att du har tagit din tid till att skriva den <3

JAAA, snälla skriv en till novell. lovar att kommentera varje inlägg då. snälla <3

Postat: -



Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback