Inlägget är skrivet: ♥ I Kategorin: Talkin'

ADJÖ TILL ATMOH



Jag vill bara ta en minut åt att tacka alla och även ta en minut till att säga adjö till A Thousand Miles Of Happiness och välkomna The Kid Of Ashes! 

Jag vill börja med att tacka er till tusen, utan er hade jag aldrig mått så bra som jag gör idag. Ni har seriöst gjort det oslagbara, ni har gett mig 62 kommentarer! Förstår ni hur mycket jag grät då jag insåg hur mycket det är? Det är trots allt min första novell och jag vet inte vad jag kan säga mer än att ni är fantastiska. 

Tack för att ni stannat, jag är er evigt tacksam och ni ska veta att jag älskar er, var och en av er. För att ni gjort mina dagar i snart ett halvt år och jag hoppas att ni ska stanna från början till slut. Om det ens finns ett slut på denna resan ❤️


Comments
Anonym säger:

KOMMER ALDRIG ATT LÄMNA DIN BLOGG! Vare sig du vill eller inte 😂 🙅 du gör seriöst mina dagar och din blogg fick mig att gilla att läsa! Jag hatade att läsa men när jag började läsa din novell blev jag fast! Din blogg är som en drog till mig! JAG ÄLSKAR DIG OCH DIN BLOGG! Våga inte ens tänka på att sluta! 💕🙈

Svar: Åh, jag älskar dig så ❤️
Du förgyller mina dagar ❤️
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


camilla säger:

Är det din första novell? Redan i kapitel 2 skrev du som en guud!!

Postat: -


belieber säger:

kommer justin vara känd i denna novell?

Svar: Nej :)
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Mira säger:

Grät till det sista kapitlet! Världen bästa! Älskar novellen och kommer alltid göra! Den bästa jag någonsin läst! Åå jag älskar det, älskar det, älskar det! Much love💜

Postat: -


jujustory säger:

tack gode gud att han inte kommer vara känd!
kolla gärna in min nya novell!
Trailern ute på bloggen nu!

Postat: - URL/Blogg: http://jujustory.blogg.se



Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback