Inlägget är skrivet: ♥ I Kategorin: A Thousand Miles From Happiness ☑

40 - YOU HAVE ONE SEXY ASS

 
Precis innan jag helt slukades av sömnen hörde jag Deztenys vackra stämma. "Justin?" frågade hon väldigt försiktigt. Jag var för trött för att ens få fram ett "ja." "Sover du?" undrade hon tyst. Jag tog ett djupt andetag. Efter en minut ungefär kände jag hur hennes mjuka läppar kysste våra sammanflätade fingrar. Sedan tog även hon ett djupt andetag. "Jag älskar dig, Justin."
 
 
Justin och jag befann oss utanför hans familjs slitna trädörr då Justin impulsivt bestämt sig för att vi skulle hälsa på Jazmyn och Pattie.
 
Solen stod högt vilket orsakade att höstlöven hade en tydligare nyans av rött. En svag vind rasslade i lövverket då Justin lutade sig fram och stötte knogarna i dörren. Fotsteg som hårt dunsade i golvet hördes bakom den tunna trädörren. Kedjorna innan för dörren rasslade. Hastigt öppnades dörren och där stod Jazmyn.
 
Hon höll ett finger över sina läppar och viskade "Mamma sover", sedan vinkade hon åt mig.
"Hej Askungen!"
"Hej Jazzy!", viskade jag.
Justin flinade innan han omfamnade henne.
"Får vi komma in?", undrade han. Jazmyn skakade på huvudet.
"Jag vill gå ut!", sade hon nedstämt.
"Visst, babygirl!"
Jazmyn klädde fort på sina ytterkläder och sedan gick vi till lekplatsen längre ned på gatan.
 
Slutligen kom vi fram till en ovanligt välkomnade ovalformad lekplats.De låga taken hade form av pyramider som höstlöven mjukt landat på. Under ett av taken befann sig en rutschkana i röd plåt som Jazmyn genast sprang fram till.
 
Jag satte mig på en av bänkarna i trä men då Jazmyn åkt ned för rutschkanan rusade hon fram till mig och tog mig i hand.
"Kom nu, Askungen!"
Hon sprang fram till en utav gungbrädorna som skulle likna en häst och jag kom snubblades bakom henne. Vi satte oss på vardera sida och långsamt gungade vi fram och tillbaka under Justins iakttagelse.
 
Sedan sprang hon fram till Justin som stod vid rutschkanan och rökte.
"Åk med mig, Justin!"
"Nej", skrattade han och lät cigaretten i hans hand falla till sanden.
"Snälla, snälla, snälla", tjatade hon.
"Okej då", flinade Justin och rufsade till hennes hår.
"Först upp!", skrek han lekfullt och rusade upp för den lilla trätrappan.
 
Jazmyn sköt ut underläppen då Justin kom först. 
"Åk ner för rutschkanan då, snygging!", ropade jag åt Justin. Justin drog en hand genom håret och pressade sig sedan emellan det lilla utrymmet och gled långsamt ned. Både jag och Jazmyn skrattade högt.
 
Jag grävde upp min mobiltelefon ur min ficka för att ta en bild men tappade den i sanden. Jag böjde mig framåt för att ta upp den då jag såg Justin komma joggandes i periferien. Då jag rätat på mig omfamnade han mig bakifrån.
"Har jag nämt att du har en jävligt sexig rumpa?", viskade han i mitt öra och täckte för mina ögon. Han andades tungt efter den korta sträcka han sprungit. Jag flinade och förde bort hans händer ifrån mitt ansikte.
 
 next to you | via Tumblr
 
 
 
Justin och jag hade inte pratat om vad vi gjort för några dagar sedan. Jag hade inte varit sorgsen då allt skett. Tvärtom. Jag var glad att just han ville få mina sämre tankar om sex att försvinna.
 
Justin placerade sina händer på mina höfter och pressade mig närmre samtidigt som han flåsade i mitt öra sedan kysste han mig mjukt på halsen. Jag vred på nacken lite åt höger. Han kysste mig ännu en gång innan han tog mig i handen och återigen sprang till lekplatsen.
 
"Jag har varit så orolig", sade Pattie och kramade om sitt yngre barn.
Solen hade nästan funnit slutet och natten smög sig långsamt fram. Kylan fanns nu i luften.
 
"Men mamma, jag ville bara gå ut och leka lite", mumlade Jazmyn i bröstet på sin mamma.
"Ja, det är mitt fel. Jag borde lämnat en lapp", sade Justin och höll upp två fingrar i luften för att visa sin skyldighet.
"Kan du släppa mig nu? Jag lever ju!",mumlade Jazmyn fortfarande omfamnad av sin mor.
Pattie flinade sorgset och släppte sin dotter.
"Vad har ni gjort för skoj då?", frågade Pattie.
"Vi lekte i lekparken där borta", svarade Jazmyn och pekade bort åt lekplatsen.
"Vad kul!", svarade Pattie och lade en hand på sin dotters axel samtidigt som hon pressade fram ett leende men då böjde sig Jazmyn fram emot sin mor som stod på knä.
"Jag tror att Justin gillar Askungen", viskade hon till sin mor som log upp till öronen.
"Varför tror du det?", undrade hon flinandes.
"För att alltid får henne fnissa och han kramar henne alltid jätte länge och en gång pussade han henne på halsen!"
 
Justin begravde händerna i ansiktet. Jag kände hur mitt ansikte hettade till Patties ljuva skratt. Justin såg slutligen upp på sin mor.
"Justin du rodnar!"
"Nej, jag rodnar aldrig!", mumlade han och begravde sitt ansikte återigen i sina händer.
 
 
Notes: Jag hatar det här kapitlet, det suger! Förlåt :(

Comments
Emelie säger:

Det var jätte bra :) inga av dina kapitel suger , slutet var ur gulligt :)

Svar: Tack det värmer, tack verkligen <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: - URL/Blogg: http://emelajzaan.blogg.se


Anonym säger:

Absolut inte dåligt! Älskar det!<3

Svar: tack!!! <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Jessica säger:

VARFÖR HATAR DU DET?!? Jag log igenom hela kapitlet och det va verkligen bra med ett kapitel utan drama, bara ett kapitel där allt är perfekt! Kapitlet va ju as bra!

Svar: Alltså jag skrev super dåligt här, men tack det betyder verkligen <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Kajsa säger:

Jag tyckte om det här kapitlet!!! Jättegulligt!!!

Svar: Sötis <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Engla säger:

Gu va gulligt kapitel(': <3

Svar: Tack gumman <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Hanna säger:

Kvinna vad gör du med mig?! Vet att jag skriver typ samma sak hela tiden men de är helt enkelt PERFEKT!<3

Svar: Hanna du är världens underbaraste, tack!❤️
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Mumma säger:

Mycket välskrivet som vanligt och härliga bilder, snillrikt komponerade. Du fortsätter att imponera, vecka efter vecka. Love it.

Postat: -


Mumma säger:

Mycket välskrivet som vanligt och härliga bilder, snillrikt komponerade. Du fortsätter att imponera, vecka efter vecka. Love it.

Postat: -


Anonym säger:

Djabdkakdn jag älskar sånna här gulliga stunder 😍🙈 och i slutet,! Alltså jag har inga ord! Du är ju hel grym på att skriva!

Postat: -


camilla säger:

Det var jätte bra! Magiskt!

Postat: -


Anonym säger:

Brabrabrabra

Postat: -


Em säger:

Lika bra som vanligt om inte bättre ;) ÄLSKAR dina noveller!

Postat: -


lovisa säger:

så sjuukt braaaa!!!!!

Postat: -


Celebnovell säger:

NAWWWWW Älskade slutet! Våga aldrig tro att dina kapitel är dåliga och att du hatar dom. Det finns ingenting bättre! ♥

Postat: - URL/Blogg: http://celebnovell.blogg.se


Aya säger:

såååå bra!!! Hur kan du säga att det suger?!?! Ett av de bästa kapitel jag någonsin har läst ju!!

Postat: -


jasmina säger:

Okej. För det fösta
HUR FUCKING DUM I HUVUDET ÄR DU!?!? VARFÖR HATAR DU DET!?!? DET DÄR KAPITET GJORDE MIN DAG. DET VAR PERFEKT PRECIS SÅ SOM JUSTIN ÄR
Så jag vill inte höra mer om det.
DET VAR PERFEKT.
blev helt västa galen och allt. Kapitelt var helt Amizing hahah kan inte ens stava till det just nu hahahah.
Så våga inte såra dina kapitlar ännu en gång för du får du med mig att göra Hhaaha
,Nej jag är seriös våga inte säga att dom är dåliga elller dom suger eller du hatar dom, DOM HAR OCKSÅ KÄNSLOR
.ska du veta. Längtar till nästa <3
och förlåt för jag kallade dig dum :( <3

Postat: -


Elinor säger:

Sluta! Det var ju skitbra! Du är ju bäst! :D

Postat: -


amanda säger:

gulligt kapitel! gillar att de spenderar tid med hans familj :)

Postat: - URL/Blogg: http://liindstrand.blogg.se


Anonym säger:

Det suger verkligen inte, det var jätte gullligt!

Postat: -


Emma! säger:

Suger verkligen inte! Satt med ett leende på läpparna genom hela kapitlet, även fast mitt hjärta har värkt hela dagen... Xx

Postat: -


Anonym säger:

Kom igen vill vill ha nästa!! DIN NOVELL ÄR 👌

Postat: -


Vazira säger:

Nej Det är den verkligen inte du är jätte duktig vet hur mycket jag satt och flinade typ nästan hela kapitlet jag e så glad för Deztenys och Justins skull de e så gulliga tillsammans längtar verkligen till nästa kapitel❤️😘

Postat: -


Vicky säger:

JAG FÖRSTÅR INTE VADÅ SUGER DU SKRIVER LIKT EN GUD PCH KAPITLEH VAR HELT PERFECT OCH SEN SÄGER DU ATT DET SUGER NEJ NEJ NEJ DÄR HAR DU FEL!❤️❤️

Postat: -


Anonym säger:

SUGER???? SKOJAR DU MED MIG!?!??!

Postat: -


Anonym säger:

Så jävla bra

Postat: -


Anonym säger:

GRÅTER SÅ HIMLA JÄVLA FUCKING GULL

Postat: -


Anonym säger:

Jag är död

Postat: -



Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback