Inlägget är skrivet: ♥ I Kategorin: The Kid Of Ashes ✎

14 - Good kisser

 
"Har Zacery gjort dig illa, Arizona?" hennes fars var spänd och ögonen lyste av oro. 
Hon hade inte mod att se på honom. Hon såg istället på det närmaste trygghet hon kunde komma i ett sådant tillfälle. Justin bet sig i läppen då hon försökte nå fram till honom. Den askgråa luvtröjan satt halvvägs på hans huvud, silverkedjan glittrade mot hans solbrända hud, man kunde även ana de romerskabokstäverna som var in graderade i hans hud.
 Hans blick nålade sig fast vid henne, trots att det hon nu skulle häva ur sig var mycket genant, fanns det inte som kunde hindra henne.
"Nej, absolut inte fysiskt. Dock kallade han mig för hora." 
Hennes föräldrar drog efter andan medan Justin genant kliade sig i sin hårbotten. 
 
Vågorna underkastade sig sanden. Himmelen var stjärnfylld. I ett hopplöst försök letade jag efter karlavagnen på himlavalvet. Jag iakttog sedan måsarna då de flög över det vida havet. Med mitt finger formade jag ett hjärta i sanden för att sedan sudda ut den med handflatan. 
Jag hatade strandfester. Jag insisterande då mina föräldrar trots grälet tidigare, schasat iväg mig för att ha kul. Du hörde mig, för att ha kul. Jag antog att det var utav rättvisa, eftersom de inte ville skicka iväg Jason men tvinga oss andra att sitta inne. 
 
Jag hade länge suttit i sanden och försökt ignorera den höga musiken som dånade genom högtalarna, till och med måsarnas skri var ett vackrare ljud i det här tillfället.
Jag vred på mig för att se min närmaste vän med tungan långt nerkörd i en anonym killes mun. Jag grimaserade.
 
Jag sökte bland de röda muggarna och de lättklädda killarna och tjejerna efter Justin. Även han satt och talade med någon jag aldrig sett. Deras ansikten lystes upp av brasan framför dem. Hon såg bra ut. Det blonda håret såg rött ut i skenet av brasan, trots avståndet kunde jag ana hennes fräknar. Hon verkade befinna sig bortom denna planet. Jag gissade på hög. Min blick sökte sig nedåt deras kroppar för att sedan uppmärksamma att hans hand var placerad under den korta kjol hon bar, vilket betydde att mitt förra gissning var fel. Han såg mycket roat på hennes läppar. Jag undrade om han såg så på mig, som om jag vore ett skämt. För det var precis så han såg på henne, som om hon vore en engångsgrej, ett lätt tuggat tuggummi. 
Avundsjukan kokade i mig. Jag tog djupt andetag för att sedan inse att det blev svårare och svårare att tänka på något annat. Jag bara iakttog deras sexuella scen. Hastigt vred jag på mig och såg på havet,måsarna och stjärnorna, försökte distrahera mig själv mentalt. Men allt som dök upp i mitt sinne var Justin. Inget kunde tycktes fånga min uppmärksamhet nu. 
 
Jag vred på mig och hoppades på att min blick skulle bränna sönder hennes mycket söta ansikte. Jag gned mig själv i pannan och insåg att jag begått ännu en dödssynd, nämligen avund. Jag stirrade på henne, det tog en längre tid innan hon lagt märke till min iakttagelse. Då såg hon genant bort, korsade benet över det andra. Jag såg hur han ryckte på axlarna efter att han läppar format något ord jag inte uppfattade. Justin's hand lämnade hennes könsorgan. Jag iakttog honom då han torkade sina fingrar mot jeanstyget och reste sig.  Även fast det var fel var jag nöjd.
 
De flesta i min närhet var alkoholpåverkade, vissa till och med drogpåverkade, därför tog jag inte åt mig då de få killarna busvisslade efter mig, eftersom att ingen av dem egentligen var speciellt intresserade. Det är ju bara idioter överallt, tänkte jag medan jag klev över en ung tjej som däckat. 
 
 
 
Jag ställde mig bredvid Justin vid det uppfällda plastbordet där det stod placerat både alkohol och plastmuggar. 
"Bieber", smålog jag, medan jag greppade tag om en röd mugg och räckte den till honom för att han skulle fylla den. Han bar ingen keps, vilket avslöjade hans avsiktligt rufsiga bruna hår.
"Gör mig en tjänst och var en duktig flicka ikväll?" det lät mer som ett konstaterande än en fråga. Han höll velande i flaskhalsen, men ställde sedan ned den. 
Jag himlade irriterat med ögonen, för att sedan fästa min blick vid hans fingrar. 
"Spela inte storebrodern nu", log jag sarkastiskt.
 
Jag kunde inte sluta stirra på hans händer som omfamnade muggen. Jag bet på insidan av min kind för att sedan slita min blick ifrån de manliga fingrarna.
"Är det inte det som är meningen?" Justin fnös roat åt mig, medveten om hur sarkastisk jag varit. Flinet breddade sig i hans ansikte då han sedan såg på mig. Jag kände hur jag blev blossande röd då jag inte fann något knivskarpt svar. 
 
Han tog en klunk ur sin mugg. Jag öppnade munnen för att påminna honom om att vi inte var syskon men hindrade mig själv. 
"Har du kul?" undrade han och lutade sig en aning bakåt mot plastbordet.
"Nej, inte speciellt", svarade jag ärligt medan jag såg mig om i folkmassan.
"Så, ska vi sticka?"
 Jag var inte beredd på den oförutsägbara frågan, därför fick den mig att rycka till. Jag såg på honom länge. Han sträckte på sig efter att ha lutat sig mot det ostadiga bordet. Armarna var korsade över bröstet. Han slickade sig om läpparna, vilket gjorde mitt ansikte ännu en djupare nyans av körsbärsröd än vad jag tidigare haft. 
Han såg på mig ovanligt seriöst medan han gestikulerade med huvudet hemåt. 
Jag ryckte på axlarna. "Varför inte?, jag såg mig om en sista gång innan jag valde att gå med Justin. 
 
I tystnad gick vi över aluminiumburkar och jointar. 
"Tack för det du gjorde tidigare, förresten", jag förvånades över min stadiga röst, eftersom min inreröst lät lika ostadig som ett asplöv i vinden. Jag gestikulerade till en början med armarna med hindrade mig själv genom att korsa armarna över bröstet. 
Justin log utan att söka ögonkontakt. 
"Ingen borde tala till dig sådär", mumlade han. 
Jag såg på honom där han gick med händerna långt nedkörda i sina jeansfickor. Mitt hjärta slog några få extra slag, även kinderna hettade. Känslan av avund var nu som bortblåst. Jag hade praktiskt taget glömt alla stunder då han betett sig som en idiot.
"Och förresten var nöjet på min sida", lade han till. 
Jag kunde inte låta bli att fnittra som en litet barn, då jag tänkte på hur Zacery blinkade för att återfå sin syn. 
"Är du säker på att du inte fick en hjärnskakning eller så?", frågade jag honom en aning oroad.
Justin skrattade vagt och drog en frenetisk hand genom det mjuka håret. "Definitivt."
Jag kunde inte låta bli att tänka på att det var första gången jag hört honom skratta genuint. 
 
Bara några minuter senare trängdes vi i spiraltrappan. Vi båda skrattade åt något skämt som han för flera minuter sedan dragit. Jag försökte kväva mitt skratt genom att hålla pekfingret framför mina läppar för att sedan få honom sluta skratta, vilket inte ledde någon vart. Vi var båda medvetna om att mina föräldrar sov och att min bror snart skulle vara hemma. Jag råkade gå in i byrån vilket orsakade till att vi skrattade ännu mer då jag vält sakerna därpå. 
 
Justin öppnade dörren till vårt sovrum. Skratten hade nu börjat avta. Jag gick fram till byrån för att byta om. 
"Titta bort nu", hotade jag och drog min luvtröja över huvudet, vilket lämnade mig i bara ett tunt linne. Då jag såg ned på det tunna linnet insåg jag att man kunde ana konturerna av min behå. Mina kinder började genast blossa. 
 
Tystnaden spred sig som ett istäcke över rummet som tidigare varit fylld med skratt. Jag hörde avlägsna fotsteg, som närmade sig. Då fotstegen avtog kände jag hans närvaro bakom mig. Hans andedräkt träffade min bara nacke. Justin samlade allt mitt hår i sina ena hand för att föra det min axel. Mitt hjärta slog hårt i bröstkorgen. Hans andedräkt brände vid den bara huden vid min hals.  Bara en sekund senare kunde jag känna hur hans våta, men fylliga läppar rörde ömt vid det bara partiet. Jag lutade huvudet bakåt och lät det vila vid hans bröst då han ödmjukt kysste längst mitt kindben. Jag lät huvudet styra mig och vred på mig, trots att jag ville ha hans läppar placerade på min hals i all evighet.
"Rädd", sade han lågt och mycket hest.
"Nej."
"Du ljuger", exhalerade han genom näsan. 
Mitt hjärta befann sig nu i halsgropen och min röst var en aning ostabil.
"Jag är inte rädd för dig", mumlade jag och vägrade möta hans blick.
"Inte?"
Justin tog tag i min arm för att sedan dra mig närmre. Hans händer föll sedan till mina lår. Hans fingertoppar rörde sensuellt på baksidan av mina lår innan han dominant greppade tag i dem och lyfte upp mig på byrån.
Jag drog efter andan.
Han flinade medan han lätt fuktade sin underläpp med hjälp av tungan. Han använde sig sedan  av tummen och smekte utkanten utav min haka. I cirklar arbetade han sig uppåt och snuddade vid min underläpp. 
"Fina läppar", komplimerade han.  
"Vad tänker du på?", frågade jag med fortfarande med mycket ostabil röst, då jag lade märke till att han som hypnotiserad såg på mina läppar. Med tänderna skrapade jag på underläppen medan jag iakttog varenda rörelse hos honom.
"Att du kanske är en bra kyssare", han såg på mig genom sina långa ögonfransar och flinet på hans läppar fanns fortfarande där.
Jag ryckte till då det plötsliga knackningen uppstod. I stundens hetta knuffade jag honom lätt. Han berördes inte utav knuffen utan backade bara.
Bara en nanosekund efter Justin backat undan öppnade min bror dörren, vilket chockerade mig då natten fortfarande var ung. 
"Jag måste prata med dig, Arizona", hans blick växlade mellan mig och Justin, innan han gav Justin en lite längre blick. Jag hann förstå att blicken inte var särskilt vänlig då Justin höjde sina händer likt en kriminell som nyligen blivit arresterad. Justin gick ut och förvånansvärt använde han dörren.
 
Jag gestikulerade åt Jason att han var välkommen in medan jag krånglade mig ned ifrån byrån.
"Jag ska gå rakt på sak",suckade han och såg ovanligt besvärad ut.  
Jag försökte se oberörd ut. I ett försökte att hålla mig i skinnet exhalerade jag genom näsan.
"Jag vet att du umgåtts mycket med den där Justin den senaste tiden",konstaterade han och jag kunde inte undgå att känna mig tagen på bar gärning. Jag kände mig som ett vilddjur fångad i strålkastarna. Ändå hade jag förståelse för att han var misstänksam, eftersom jag inte brukade spendera tid med det motsatta könet. 
"Och?" 
"Jag vill bara varna dig", han ryckte axlarna. "Han är inte precis den typen av människa du vill synas med." 
"Ursäkta mig! Men han var tusen gånger vänligare än du tidigare idag", jag lutade mig mot byrån, för att tygla vilddjuret inom mig.
"Det var fel", mumlade Jason och såg ned på sina fötter. "Jag vill bara inte att du blir sårad."
Jag fnös. "Hur kan du vara så naiv? Det är allt som kretsar kring dig som sårar mig!" jag gned händerna förtvivlat i ansiktet. 
Det var till stor del sant. Det var antingen han eller hans fotbollslag men även hans engångstjejer, listan var lång
Jason öppnade munnen för att säga något.
"Och vet du vad?", avbröt jag honom och höll händerna högt så som Justin tidigare gjort. "Jag tänker umgås med Justin hur mycket jag vill" , jag lade huvudet på sned och log ett stort, men falskt leende.
 
die in your arms
"I will hang out with Justin..."
 
Jag drog händerna genom mitt hår för att sedan lämna rummet. Sprang rasande ned för trappan. Jag försökte ta ut ilskan genom att stampa extra hårt då jag sprang. Jag rundade ett hörn för att sedan springa ut genom ytterdörren och andas. Jag sparkade hårt på en sten. 
Han brydde sig inte överhuvud taget om mitt mående. Allt handlade om honom. Han kunde inte stå ut med att han syster umgicks med en kille som drog ned hans status eller familjeryktet. Han stod inte ut med att jag var min egen person och kunde göra vad jag ville utan att engagera mig i hans åsikter.
 
För sekunden önskade jag innerligt att vi inte vore släkt, det hade förenklat endel. 
Jag korsade armarna över bröstet då jag insåg att jag fortfarande bara bar ett linne. Jag drog händerna över mina smala biceps för att återfå värmen. Sedan sparkade jag på ännu en sten och för några få sekunder kändes det bättre. Jag rundade ett av husets knutar. 
"Vart tror du att du är påväg?" frågade en välkänd röst sarkastiskt. Jag kunde inte undgå att le, trots att jag fortfarande var fylld med ilska. Jag hörde Justin's fotsteg alldeles intill mig. Jag vände mig om för att sedan överraskande bli upptryckt mot husknuten jag nyligen rundat. 
"Vi har ouppgjorda affärer", flinade Justin innan han greppade tag om mitt bakhuvud för att pressa våra läppar samman så jag inte hade möjlighet att avvisa. Hans läppar rörde sig hungrigt mot mina. 
Justin pressade mig längre upp mot väggen för att sedan greppa tag om huden kring mina höfter. Hans fingertoppar var hårt pressade mot min hud. Med tänderna skrapade han på min underläpp, vilket fick mig att dra efter andan.
 
Fjärilarna flög vilt i mig magsäck då jag knöt fingrarna bakom hans nacke. För första gången i mitt liv kände jag mig sedd och attraktiv. Därför valde jag att dra honom närmre, trots att jag tvivlade på att det var möjligt.
Adrenalinet rusade likt myror genom mina ådror, hjärtat fladdrade likt en döende humla innanför ett fönster. Jag drog hjälplöst efter andan då hans händer gled ned till min svank för att sedan krama om min rumpa. 
Jag drog då händerna genom håret jag längesedan fantiserat att röra vid. Jag slet sedan i det för att pressa hans ansikte närmre. 
Han tvingade ned sin tunga i min hals och med ens började vi gemensamt tävla om dominans. Han var så erfaren Jag stönade högt, vilket orsakade ett brett flin på hans läppar. 
Justin pressade mig hårdare mot väggen.
Han drog ifrån kyssen för bara en bråkdels sekund. "Jag hade rätt", viskade han sexigt. Han syftade på komplimangen han tidigare givit mig. Andlöst såg jag på honom för att sedan sarkastiskt knuffa honom ifrån mig. 
"Käften, Bieber." 
____________________________________________________________________________________________________ 
Vill be om ursäkt för slarvfel. Är så trött så är förmodligen blind för dem. Har just nu en sådan huvudvärk att jag kisar. 
MEN! Oooops, här gick det hett till! Vad tycker ni om intima scener? Jag tycker det är super svårt att skriva.
Dock så avskyr jag scenen när hon snackar med hennes bror, blä.
 
Q: Vad tycker ni om Victoria Justice?
A: Jag har sett en film med henne, The First Time, den är super bra! Annars tycker jag att hon är extremt vacker och sjunger väldigt bra!
 
 
 
 
 

Comments
Anonym säger:

Så bra och så spännande! Längtar bara tills nästa kapitel ❤️

Postat: -


Malin säger:

omg detta får mig att vilja slå mig själv i ansiktet bc so good

Postat: -


Ylva säger:

Super bra! Hhaahaha ärlskar hur du skriver🙌👍

Postat: -


Anonym säger:

Omg älskar när justin är sådär flirtig med henne! Men ew kunde inte sluta tänka på att han pillat på tjejens pussy O sen torkat fingrarna med jeansen. 😂 Men jävligt attraktivt. xD anyways grymt kapitel. Som alltid ;)

Postat: -


Camilla säger:

Jag gillar dom tillsammans fast deras stunder i detta kapitel var mer intima :S

Postat: -


amanda säger:

Ett jätte bra och långt kapitel! Älskar det :D Fy för att brorsan kom in och störde men bra att de fortsatte efteråt :D

Postat: - URL/Blogg: http://liindstrand.blogg.se


Anonym säger:

Helt perfekt *.*

Postat: -


Wilma säger:

Så bra❤️❤️❤️

Postat: -


Vickäää säger:

OMGGG!!!! Sjukt bra! Heeelt PERFEKTT

Postat: -


Anonym säger:

Så bra!!

Postat: -


Biebzters säger:

Åh maaaj gaaad, jag fangirlar som en idiot här just nu. Din skrivning är ren perfektion!

Postat: - URL/Blogg: http://biebzters.blogg.se


Emelie säger:

jätte bra !! :)

Postat: - URL/Blogg: http://storiesaboutjustinb.bligg.se


olivia säger:

Så bra!!❤️❤️❤️

Postat: -


Sofia säger:

Älskar det

Postat: -


Fanny säger:

Ååå Woop Woop dem kysstes! Älskar det verkligen och det var så långt och du skriver alltid så bra! Fortsätt så babe!

Postat: -


Anonym säger:

Jättebra! Längtar tills nästa kapitel. Det var bra att det var ett sånt långt kapitel. Jag tycker att delen när Arizonas bror kom in var bra även fast de störde Justin och Arizona. Men det slutade ändå bra mellan Justin Arizona.

Postat: -


Victoria säger:

Super! Gillar inte heller pratet med Jason :/ Hade oxå velat ha en sån storebror..

Postat: -


Becca säger:

Helt andlös efter det här underbara kapitlet, finns nog inte ens ord för hur bra du skriver: dina personbeskrivningar, miljöbeskrivningar, den intima scenen, liksom ALLT är bara så himla perfekt att jag bara vill dö. Skulle kunna läsa om det här igen och igen och igen och sedan igen tills min hjärna skulle bli helt fuckad.
OCH HUR KAN DU TYCKA INTIMA SCENER ÄR SÅ SVÅRA LIKSOM DEN ÄR HELT PERELT JAG FATTAR INTE!?
Jag tror att jag aldrig, aldrig, aldrig, aldrig har läst en sådan himla felfri kyss-scen, fick rysningar i hela kroppen. Kan knappt vänta tills nästa kapitel❤️❤️

Postat: - URL/Blogg: http://bieberheaven.blogg.se


Hanna säger:

Så himla duktig Emmut. Ryser när jag läser, du ska vara nöjd det är bra:)

Postat: -


I säger:

Perfektion. Jag hittade hit via bieb.blogg.se och jag fastnade för denna novell från första raderna. Hur grym är den inte? Åh jag får inte nog, samspelet mellan justin och Ari är fantastiskt ÄLSKAR handlingen och hur du får justin(fantasin av honom) att bli magisk. Badboyen som han må vara. Skriv skriv skriv kvinna vi får inte nog! Jag kommer följa denna till slutet och jag tror den kommer bli epic.
På återseende! 👌🙏👍❤️

Svar: Åhåhå! Med båda händerna mot himlen tackar jag både bieb och Gud. Jag bokstavligen älskar nya läsare, blir så glad. Fangirling right now ❤️
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


celebnovell säger:

Sättet du skriver på fascinerar mig så sjukt mycket. Varje gång lyckas du lika bra om inte bättre. :*

Postat: - URL/Blogg: http://celebnovell.blogg.se


Anonym säger:

Skit bra tycker som dig

Postat: -


Lovisa säger:

Omigod han pillade av henne!!!! Han brinner för fashion va? Vi ses nt på måndag bc stuuuudiedag studiedag
Föressten e Damon dum, han dödade jeremy twice. Har du sett senaste avsnittet. Caroline o Enzo letar efter en till silasstefan doppelganger! Din design e apsnygg btw :*
TACOS TACOS TACOOOOS

Svar: HAHHA BÄSTA 😂😂😂😂
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Anonym säger:

Love it

Postat: -


Anonym säger:

Love it

Postat: -


Anonym säger:

Love it

Postat: -


Anonym säger:

ooommmmggggg sskkkiittt brraaaa

Postat: -



Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback