Inlägget är skrivet: ♥ I Kategorin: A Thousand Miles From Happiness ☑

39 - SHOW ME

 
Han sparkade till fåtöljen i skinn så att den med en duns föll till golvet. Jag ryckte till då den träffade golvet och en tung klang studsade emellan väggarna. Jag förmådde inte ens att blinka så jag bara svalde och nickade.
 

"Prata, Dezteny!", röt han och hela min kropp skälvde till. Justin var tyst under ett par sekunder. "Ja", svarade jag lågt. Han fnös och plötsligt var sårbarheten i hans röst. "För att jag fucking älskar dig, Dezteny!", morrade han. Han tog några steg fram och föste en hårslinga ur mitt ansikte. "Jag älskar dig", upprepade han i en ton jag uppfattade som låg och lutade sin panna mjukt emot min.

 

 
Justins panna vilade fortfarande vid min på ett sätt som jag fann harmoniskt. Det hade inte spelat någon betydande roll att han svurit eller sagt den betydelsefulla mening med en aggressiv klang. Han sa det. Sa den mening som min mor senast sagt. Ingen har någonsin sagt det efter henne. Ingen. Inte ens mannen som är orsaken till min existens hade sagt det efter henne.
 
Tårarna som kittlade i strupen slog slutligen knut på sig. Jag tog ett djupt andetag för att försöka slå mig loss ifrån knuten. Knuten växte och sedan sökte sig tårarna ned för mina kinder.
"Ingen har någonsin sagt det..." hulkade jag, "inte sen mam.."
Justin hyschade mig och med sina läppar smekte han min panna och placerade därpå en fjäderlätt kyss. Han smekte bort mina tårar och såg mig nästan lite ledsamt i ögonen.
"Jag älskar dig", viskade han sedan med en röst lika mjuk som silke. Jag kunde se det i hans bruna, vackra ögon - han talade sanning. Han kysste sedan vardera kind och upprepade att han älskade mig. Med händerna mjukt placerat emot mina kinder kysste han även hakan och upprepade återigen samma mening. Slutligen kysste han mina läppar.
"Jag älskar dig, Dezteny", mumlade han lågmält emot mina läppar. Jag kunde inte undgå att le igenom tårarna.
"Visa mig, Justin", viskade jag, "visa att du älskar mig."
 
Justin släppte mitt ansikte och lät sina händer falla längs min midja sedan såg han mig i ögonen. Han rörde sig inte under ett ögonblick, han bara stod där och såg på mig med en liten rynka mellan de vackert välvda ögonbrynen. 
"Få det onda att försvinna, Jus..." Han avbröt mig genom att kyssa mig så lustfyllt och ivrigt att jag nästan tappade andan. Med handen på min korsrygg pressade han mig närmre. Hans beröring skickade stötar igenom mig.
 
 
Fortfarande med sina läppar emot mina lyfte han upp mig och bar mig sedan till sin säng som stod placerad bakom oss. Justin la mig mjukt ned på det tjocka täcket. Han lade sig sedan över mig och pressade ännu en gång sina läppar emot mina. Hans läppar utstrålade sån hetta att jag trodde att jag skulle bränna mig vid dem.
 
Justins kyss blev sedan djupare, han smekte min tunga med sin. Hans hjärta slog i takt med mitt då han försiktigt placerade sina händer på mina kinder och kysste mig mjukt. Mitt underliv pulserade i takt med mitt hjärta. Jag lade försiktigt mina händer på hans rygg och fingrade någorlunda med sömmen i änden av hans tröja. Sedan drog jag den över hans rygg, över huvudet. Justin avbröt den intima kyssen för att krångla av sig det snäva plagget. Sedan kysste han mig på kinden och förde långsamt upp mitt linne så en liten del av min mage syntes. Hela tiden såg han mig i ögonen.
 
Jag tog initiativet och drog av mig den och la mig sedan återigen på rygg. Justins smidiga fingrar sökte sig till centret av min bh. De små tryckknapparna släppte efter med ett tickande ljud. Hela tiden log han. Jag famlade över knappen på hans mörka jeans men han ryckte genast undan. Justin bara såg på mig då jag låg där och helt blottade mina bröst men det var så mycket mer än mina bröst jag blottade. Jag blottade även min själ. Justins ögon var mörka, munnen var halv öppen.
"Hur är det ens möjligt att vara såhär vacker?" viskade han hest innan han återigen kysste mig.
 
Det hettade i mig, jag kunde känna blodet pulsera genom varenda fiber i kroppen. Återigen gjorde jag ett försök att knäppa upp hans gylf vilket jag denna gång lyckades med.
"Är du säker på att du vill göra det här?" Han såg mig i ögonen djupt i ögonen. Jag nickade.
"Ja."
 
Han knäppte upp mina jeans och drog sedan långsamt ned dem. Med den högra handen grep han tag om baksidan av mitt knä, så lät han handen glida uppåt längs insidan av mitt lår. Slutligen nådde han mitt ömma parti. Med tummen gjorde han en cirkulär rörelse ovanpå det sträva tyget. Justins läppar snuddade vid huden bakom mitt öra. Hans tunga andetag träffade min öronmussla. Han kysste mig emellan mina bröst och sökte sig sedan ned.
 
"Jag älskar varenda del av dig, Dezteny", sa han lågmält och la sig över mig.
Jag rodnade. Hans händer nådde mina höftben och han krokade fast ett finger på vardera sida runt kanten på mina trosor.
"Hundra procent säker?"
"Ja."
Sedan drog Justin ned mina trosor och jag famlade över hans stånd i ett hjälplöst försök att försöka dra ner hans boxershorts. Justin flinade åt min oerfarenhet och drog ned dem. Han log genuint innan hans höfter tvingade isär mina lår sedan så trängde han in i mig. Jag kände hur musklerna i hans kropp arbetade då han stötte i mig. Han fyllde mig med hela sin längd. Det töjde i mig, vilket var smärtsamt till en viss del.
"Berätta om det gör ont!" stönade Justin tyst alldeles vid mitt öra. Jag slöt ögonen för att låta mig uppfyllas av honom. Han rörde sig långsamt.
 
Justin kysste mig fjäderlätt på pannan. Jag stönade högt då han träffade min g-punkt. Jag placerade båda mina händer på hans rumpa för att uppmana honom att öka tempot. Jag hann precis känna hur han drog efter andan innan jag stönade på grund av den obarmhärtig rytm han funnit.
 
En intensiv känsla växte i mig. Justin trängde sig in i mig en sista gång och fick mig att nystas upp. Sedan for en skälvning genom honom och då fyllde han mig med sin sats.
 
Justin drog sig ur mig och gled långsamt ned vid min sida och gömde ansiktet i mitt hår.
"Du var fantastisk, baby."
 
Där låg vi svettiga och flämtade i hopp om att snart återfå den regelbundna andningen. Regnet smattrade hårt emot rutan. Desto tyngre Justins andetag blev desto säkrare blev jag på att det var så här jag ville ha det, för alltid. Att Justins långa andetag i mitt öra var det enda ljud i världen jag ville vakna upp till.
 
 
Jag grävde ner ansiktet i hennes hår. Det luktade så gott. Ingen av oss sa någonting. Vi bara njöt av närheten. Regnet var det enda som fyllde ut tystnaden. Våra nakna kroppar låg intrasslade i varandra.
 
Jag hade alltid sett på sex som någonting man åtskiljer ifrån kärlek. Tills idag. Förut har sex bara handlat om njutning eller bara en flykt ifrån verkligheten, men idag så var det bara så mycket mer än så. Jag kände det. Jag kände mer än jag kunde uttrycka. Inte bara fysiskt utan psykiskt. Rakt in i hjärtat. Det liksom slog i ett tempo som jag tidigare aldrig känt av. Dezteny var så mycket mer än alla de andra tjejerna. Att säga att jag knullade henne var fel, för det var så mycket mer. Vi älskade. Vi hade ett starkare och intimare band emellan oss. Ett band som växte vid varje beröring.
 
 Precis innan jag helt slukades av sömnen hörde jag Deztenys vackra stämma.
"Justin?" frågade hon väldigt försiktigt. Jag var för trött för att ens få fram ett "ja."
"Sover du?" undrade hon tyst. Jag tog ett djupt andetag. Efter en minut ungefär kände jag hur hennes mjuka läppar kysste våra sammanflätade fingrar. Sedan tog även hon ett djupt andetag.
"Jag älskar dig, Justin."
 

Comments
Anonym säger:

OMG SÅ JÄKLA BRAAAAAA!! MEEEEEER TAAAAACK

Postat: -


Anonym säger:

Sååå gudomligt bra!! det borde vara olagligt att skriva så här bra kvinna!!3

Postat: -


Anonym säger:

Oh shit vad bra

Postat: -


Jessica säger:

ASSÅ OMG DET HÄR ÅR FÖR BRA FÖR ATT VARA SANT!!! DEM HADE SEX OCH DEM SA ATT DEM ÄLSKAR VARANDRA!! Bästa kapitlet ever! Du är något så sjukt duktig

Postat: -


camilla säger:

Perfect just perfect!! :D

Postat: -


Emelie säger:

Jätte bra :)

Postat: - URL/Blogg: http://emelajzaan.blogg.se


amanda säger:

åh vilket gulligt slut :D bra kapitel :)

Postat: - URL/Blogg: http://liindstrand.blogg.se


aalexandra säger:

sååå himla bra är du!!

Postat: -


Maria :* säger:

Jätte bra!

Postat: -


du är bäst säger:

jag dör omg nu äntligen har de sakt att de aälskar varandra jag har väntat på det här jätte länge , bästa kapitlet omg du är så bra på att skriva, fins inget ord på hur bra du skriver:)

Postat: -


celebnovell säger:

AWW dom var så söta med "Jag älskar dig-delen" sen sexscenen var inget annat än perfekt. Förstår inte hur du lyckas träffa varje känslopunkt rätt. ♥

Postat: - URL/Blogg: http://celebnovell.blogg.se


Anonym säger:

äntligen!!! Åhhh dom är så jävla perfa!!!

Postat: -


Victoria säger:

Så himla bra! Och lite dirty skadar inte, haha! :)

Postat: -


Thilda säger:

omg! så himla bra kapitel! Perfektion! :D<3 längtar så mycket till Nästa kapitel.

Postat: -


OMG säger:

Skit bra OMG mer

Postat: -


Ella säger:

Såå jävla bra.. Vill ha mer!!

Postat: -


Anonym säger:

Sååå himla bässsstttt

Postat: -


jasmina säger:

OMG dom gjorde "Det" omg kan inte fatta det. OMG okej ta det lungt.Vet inte hur jag ska frörklara hur jag ska bra denna var.
Tycker det var riktigt modigt av dez att göra " det " med justin
Att ingen sagt till dez att ddom älskar henne, det är bara så.....
Vill ha en pojkvän som justin jätte avensjuk på henne

Postat: -


Vicky säger:

OMG DOM GJORDE DE HAHA,men det var skiit bra du är så himla duktig på att skriva puss❤

Postat: -


Anonym säger:

Äntligen sa dem det!!!! Den magiska meningen! Love it. Lääängtar ass mycket till kapitel 40! OMG! <3 :D

Postat: -


Hanna säger:

Perfekt jag bara OMG

Postat: -


Engla säger:

Äntligen ! Dom sa de <3
Typ dog, så gulligt va de !
Du är så jävla duktigt, ville vara börja gråta, de va så bra <3

Postat: -


Julia säger:

Så sjukt bra kapitel!! Älskare det!❤

Postat: -


amanda säger:

Gud vad jag älskar din novell, jag älskar sättet du skriver på.. <3 men det jag ville fråga var om vi kunde göra ett länkbyte för jag tror inte att vi gjort ett förut ^^ <3

Postat: - URL/Blogg: http://Biebzstoory.blogg.se


Jezz säger:

Hett, hett, hett!!! Fantastiskt fint du trotts stundens hetta lyckats förmedla den kärlek som de känner för varandra, känslorna är med hela vägen. U 'got talent, girl! Stolt.

Postat: -


Anonym säger:

Så när har du tänkt lägga upp nästa kapitel ?

Postat: -


Anonym säger:

Kan du lägga upp ett nytt kapitel eller? orkar inte vänta mer kommer sluta läsa snart om det ska dröja så länge efter varje kapitel.

Postat: -


Anonym säger:

Kan du lägga upp ett nytt kapitel eller? orkar inte vänta mer kommer sluta läsa snart om det ska dröja så länge efter varje kapitel.

Svar: Det kommer ett ikväll
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Anonym säger:

omfg

Postat: -


Anonym säger:

Jävligt bra

Postat: -



Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback