Inlägget är skrivet: ♥ I Kategorin: Talkin'

Bad news

Under den senaste tiden har jag inte mått prima, om jag kan uttrycka mig så. Det beror på min situation i klassen, men även väldigt personliga saker som jag inte kan skriva ut här. Jag har absolut ingen lust att ta en paus, men om det skulle hjälpa mig så är det förmodligen ett måste. Så nu under de senaste dagarna och kanske veckorna kommer jag vara ganska inaktiv på bloggen. Jag kommer publicera då jag har lust och inte stressa fram något, eftersom jag inte vill bli sämre psykiskt. 
Jag vill verkligen, verkligen, verkligen att ni förstår och inte blir arga, för ni betyder så mycket för mig, varenda en av er. Ni gör mina dagar. Även fast jag kan tjata om era kommentarer så betyder ni supermycket för mig. Jag menar era mammor älskar er väl inte mindre för att hon tjatar om att du ska städa rummet? Jag vet inte ens hur jag ska uttrycka mig för att få fram de ord jag egentligen vill säga, ni är för bra. Ännu en gång bli inte arga för att uppdateringen kommer bli segare ett tag framöver för det är nog det jag behöver och jag hoppas ni förstår att jag aldrig skulle ta det här beslutet om det inte vore något allvarligt. Jag menar, jag går i vårterminen i nian och vill verkligen börja i gymnasiet som "frisk."
I love you! 


Comments
Anonym säger:

Självklart att su ska ta en paus om du inte mår bra. Du kommer först. Det viktigaste är hur du mår och tvinga dig inte att skriva om du inte har lusst. Skriv när du känner för det. Och ja tror inte att någon kommer bli sre så oroa dig inte. CI alla går i skolan och har sådana tider så alla förstår ❤️ Loveeee u

Postat: -


Julia säger:

Tror att alla håller med Anonym om att DU kommer först och att du är så mycket viktigare än bra uppdatering och att din hälsa är viktigare än att vi ska vara nöjda (vilket vi är ändå). Nu ligger jag på typ kapitel 3 och kanske inte ska bete mig som en trogen läsare jag inte är än, men du ska veta att jag lärde mig sjukt mycket om olika viktiga prioriteringar under min bloggpaus och jag stöttar verkligen dig vad det än gäller, bloggen eller något annat! Hoppas jag inte låter som en sån som ba "gumman jag finns <3" för att de är nyfikna utan jag menar det verkligen. Efter att ha spårat med långa meddelanden på kik kanske du förstår mig xD Okej nu börjar jag tappa fokus helt här, vad jag vill säga är alltså att din hälsa är viktigast och att vi stöttar dig genom whatever! ♥️

Svar: Sitter konstigt nog och ler upp till öronen för att du bryr dig så mycket. Du gjorde mig faktiskt väldigt glad eller otroligt j*vla glad rättare sagt och jag vet ärligt inte vad jag ska svara för att få det låta bra eller för att få dig lika glad som mig, men du är verkligen UNDERBAR ❤️
smilingbieber.blogg.se

Postat: - URL/Blogg: http://bieb.blogg.se/


Fanny säger:

Såklart vi kommer alltid förstå dina beslut för du och din blogg har gjort så mycket för mig,oss, och vi vill att du ska må bra och vara lycklig. Du tänkter alltid på oss och ger oss massa tid och fantastiska kapitel men jag tycker att du ska tänka lite mer på dig själv, ta en paus iaf fram till sommarn så får vi se då vad som händer sen:) du förkännar att bara få ta det lugnt och sen blir vi ju såklart jätte jätte glada om det kommer nåt kapitel i månaden men vi blir ännu gladare om du mår bra och är glad och pigg;)Så ta det lugnt och kom ihåg att vi kommer alltid förstå dina beslut:D much love

Postat: -


Anonym säger:

Åh såklart du får vi kommer inte bli arga det är ditt liv älskar dig

Postat: -


amanda säger:

Klart vi förstår och inte blir arga! Fokusera på att bli bättre och att må bra. Dessutom är det jätte bra av dig att du vill blogga med ojämna mellanrum istället för en paus. Jag hoppas du mår bättre snart. Kram <3

Postat: - URL/Blogg: http://liindstrand.blogg.se


Hanni Panni säger:

Du gjorde helt rätt beslut Emma! Din hälsa och allt det där andra måste fixa sig, så att tyngden på dina axlar släpper och att du känner att du klarar av allting. För viktigast är ju ändå hur du mår, right?
Vi alla kommer finnas här hela tiden. Älskar dig bästa❤❤

Postat: -


Wilma säger:

<3

Postat: -


Ida säger:

Ta den tid du behöver. Stressa inte, det viktigast är att du mår bra. Om det är folk som blir arg för det där, då är det något psykiskt fel i deras huven.
Ta nu den tid behöver. Vi stannar här. ♥

Postat: - URL/Blogg: http://IdaBergstedt.horseworld.se


Emmy säger:

Ta allt tid du behöver för att bli frisk. Din hälsa är viktigare än något annat på den här världen. Om inte någon kan förstå det så ska jag slå dem med en stol. För ingen ska få må dåligt, men om det är så måste den personen villa upp sig och ingen ska få klaga eller lämna bara för en mår dåligt. Om det blir så skit i dem. Jag kommer alltid finnas här och vänta på dina kapitel. För mig kvittar det om det har en vecka eller månader bara du mår bra. #IPrayForYou <3 älskar dig

Postat: - URL/Blogg: http://Justindrewnovell.blogg.se


Alma säger:

Det gör absolut ingenting. Hur du mår är ändå viktigast. Vi kommer ändå finnas här och vänta och läsa när du väl lägger upp. Älskar dig!

Postat: -


Anonym säger:

Du vet inte vem jag är men jag vet ve du är oc du är en jätefin person och snyg och jag håppas du må bättre i din klass snart

Postat: -



Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback