Inlägget är skrivet: ♥ I Kategorin: Talkin'

CONFESSION TO MAKE

biebersofia | via Tumblr
 
 
Att starta den här novellbloggen var nog det bästa beslut jag någonsin gjort. Det är otroligt hur mycket underbara människor det finns. Otroligt underbara är ni allihop! Utan er, herregud vad vore jag då? Alla kommentarer. Statistiken. Ni får mig studsa av gläjde. Men mest av allt så får ni mig att sakta men säkert tro att jag en dag kan bli författare. Jag älskar er till universum, och vad jag vet är det oändligt ♥ 

Comments
Hanna säger:

Jag lovar dig du kan bli en författare om du vill! Jag tror på dig för de du skriver här på bloggen de är magiskt, iaf jag känner själv smärtan dom går igenom och när dom är lycklig är jag lycklig. Men jag är allra mest glad när du är de!❤❤

Postat: -


Anonym säger:

Vi älskar dig jävligt mycket också!!
Du förtjänar allt det där eftersom
Du skriver gudomligt!!!
Och det är bra att du uppdaterar
Många, långa BRA kapitlar!!
Vi älskaaar det!!❤❤❤

Postat: -


Anonym säger:

din blogg är sååå bäst!!!

Postat: -


Nadin säger:

din blogg är en av dom bästa jag läser, och grym uppdatering, och ofc grymma kapitel :)

Postat: -


Nadin säger:

din blogg är en av dom bästa jag läser, och grym uppdatering, och ofc grymma kapitel :)

Postat: -


Alwayskidrauhl94 säger:

Det är ju helt solklart att du kommer bli författare. Jag brukar inte läsa så mycket böcker men om du någon dag blir författare skulle jag ha läst alla dina böcker. Dina böcker skulle nog vara dom ända jag läser isåfall. Du är så sjukt talangfull. Fortsätt med det du gör för du och din novell är helt fantastisk. Ha det sjukt bra babe, puss :*

Postat: -


Felicia säger:

Du skulle verkligen kunna bli en författare i framtiden. Du är verkligen jätte bra på att skiva. Du är helt enkelt fantastisk. Är ganska kräsen när det gäller noveller, eftersom att det är många små "barn" som skriver och är då inte särskilt bra skriver osv. Men du, du däremot är rena raka motsatsen. Du kan verkligen det här. Och det menar jag, annars skulle jag inte skriva det.

Fortsätt att skiva så kommer din framtid vara bra! Puss :D

Svar: Jag svarade på den här kommentaren på instagram, men jag ville bara komma fram till att du gjorde seriöst min dag. Mina framtidsplaner liksom utvecklades , tack så otroligt mycket du fick mig studsa!<3
smilingbieber.blogg.se

Postat: -



Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback