Inlägget är skrivet: ♥ I Kategorin: The Kid Of Ashes ✎

8 - Don't make me throw up, Bieber

 
"Minns du hur vi dansade såhär?" Hans röst var som vanligt mycket lågmäld och hes. Jag såg mig om efter iakttagande, men alla passerade. 
Han pressade sig dominant närmre. Mitt hjärta slog i hundranittio då hans andedräkt träffade min hals. Han smekte mig försiktigt över höfterna, under tröjan upp över magen. Justin's händer kramade om min rumpa innan han lade något reklangelformat i min bakficka. Jag kände hur hans händer lämnade min rumpa och det gjorde även han. Jag pustade ut. Jag hade inte tidigare vågat skapa kaos i korridoren. Jag hade faktiskt inte gjort något alls. Kanske gillade jag hur han rörde mig. Jag kände efter i bakfickan och där låg den, min efterlängtade mobiltelefon. 
 
Efter en natts ansträngning att försöka minnas, inträffade det oväntade. Jag hade tillräckligt med minnen för att kunna pussla ihop dem och säga att jag fortfarande var oskuld. Vilket gjorde mig lycklig, med tanke på att Justin skulle behandlas som en bror och vem vill se tillbaka på sin första gång och säga att ens styvbror var den första. 
 
Senare den natten drömde jag om två identiska barn, som satt på golvet. Det enda som skilde dem åt var kön. Framför en öppen spis drog de i en skallra i dominans lek. Elden reflekterades i skallran. En kvinna med axellångt hår iakttog dem ömt. Ett leende lika varmt som elden sken på hennes läppar. Bara genom att se på henne kunde man känna kärleken, som dunkade i hennes bröst. En man som var ungefär en decimeter längre än kvinnan smög upp bakifrån och placerade händerna på hennes axlar. Kärleken lyste även i hans ögon. Kvinnan smekte mannen över handen som låg över hennes axel. Hon tog ett djupt andetag. Mannen pressade sin kind mot kvinnans och njutningsfullt blundade hon vid hans beröring. 
"Är de inte vackra?", hade mannen viskat medan han flätade in sina fingrar i kvinnans. 
Hon iakttog barnen. Elden reflekterades i tårarna som fyllde hennes ögon medan hon nickade kärleksfullt.
 
Följande morgon vaknade jag att ett svagt dagsljus letade sig genom gardinens fibrer. Fönsterbrädan var alldeles fri ifrån damm. Jag satte mig långsamt upp i sängen. En rynka bildades mellan mina ögonbryn. Med en hand skuggade jag mitt ansikte. 
Många gånger hade jag drömt drömmar i samma koncept. Med samma man och kvinna. De var så bekanta, men ändå inte.
 
Några minuter senare är jag påklädd och går ned för spiraltrappan, genom vardagsrummet till köket. Till min tur var inte Justin hemma och inte heller Jason. Jag hade inte ens ifrågasatt vart de skulle, det var inte mitt problem.
 
Jag öppnade kylskåpet och tog tag i juiceförpakningen. Eftersom att jag inte hade några åskådare skruvade jag upp korken och drack direkt ur flaskan. Mycket medveten hur ohygieniskt det var log jag och ställde tillbaka flaskan. Vad jag däremot inte var medveten om var att min far stod i portalen och iakttog mig medan han mjukt mumlade i sin telefon. Han skakade på huvudet då jag passerade. Jag slängde jackan över axeln. 
"Älskar dig, pappa", ropade jag innan jag slängde igen dörren. 
 
Väl uppe vid uppfarten kunde jag inte tygla den del av min hjärna undrade var Justin var. Jag ville veta om han festat, om han rört vid någon tjej på det sättet han rörde vid mig. Jag pluggade in mina hörlurar och lyssnade på musik i ett hopplöst försök att koppla av. Jag drog fingret över skärmen på min iPhone och tryckte upp meddelande. Jag skrev in hans namn, men låste sedan skärmen och lade mobiltelefonen i fickan. Efter vad som kändes som en evighet låste jag upp skärmen återigen. 
 
Till Justin: 
Vart är du? Du har varit borta hela natten, mamma och pappa är oroliga!
 
Länge stirrade jag på skärmen. Det var en total lögn, med tanke på att de inte ens frågat. De visste förmodligen var han höll hus. Jag drog lite i kragen på min skjorta i ett försök att räta ut den. Tänk om jag såg desperat ut?
 
Från Justin: 
 Snarare vart är du på väg? 
 
 
 I couldn't hide my smile, when I realized that he texted me back
 
Jag stannade vid ett övergångställ, i en piruett såg jag mig diskret om. Jag kände mig plötsligt iakttagen. Trots värmen reste sig håren på mina armar. Jag skrollade mellan våra meddelande och tryckte genast på ring upp. 
"Hej babe", svarade han. 
Jag himlade med ögon medan mitt hjärta sjönk kraftigt i bröstet. Jag hade varit en grad A lögnare om jag förnekat att jag fann det som upphetsande då han kallade mig det. 
"Kalla mig inte det", min röst dämpades en aning då mina hand täckte båda näsa och mun. Justin exhalerade en lätt fnysning ifrån näsan. 
Jag suckade och krossade gatan då det lyste grönt. "Bete dig inte som om du inte gillar det", jag hörde hans flin genom högtalaren. 
"Få mig inte att kräkas, Bieber!" Svarade jag spydigt och sprakade på en sten, som sysselsättning. 
"Damn, du ser bra ut i de shortsen." 
"Du ser mig alltså?" Återigen kände jag obehag. Jag såg mig om, inte en skymt av Justin. 
"Jag undrar hur du ser ut utan dem", jag hörde hur han pressade en cigarett mot sina läppar och inhalerade, vilket jag befann som attraktivt. 
"Antar att du aldrig får veta."
"Var inte så säker, babe", jag tog ett djupt andetag innan klickade på avsluta samtal, mycket medveten om att jag inte skulle få ut något nödvändigt av honom. 
 
Med mobiltelefonen som sysselsättning hade jag inte märkt att jag bara var några meter ifrån Taylor's hus. Jag sprang de sista metrarna innan jag med hjälp av lejonhuvudet i järn knackade på trädörren. Genom den tjocka betongen hördes fotsteg. Jag hörde hur Taylor låste upp de antal järnkedjorna som satt fast hankade i dörren. Då hon slutligen fått upp dörren slog hon händerna i luften och inväntade en kram. 
"Tjejtid!" Ropade hon mycket exalterat och även jag tog ton. 
 
____________________________________________________________________________________________________
 
Helt klart ett mellankapitel!
Förlåt för att novllen är seg, men tro mig den är snart igång. 
 
Q: Har ni sett videon på Pattie på Justin's instagram? I så fall vad tycker ni?
A: Jag är helt speechless, inte undra på var Justin fått sin talang ifrån! 
 
 

Comments
-A säger:

Tittar in här nästan varje dag för att se om du har skrivit! Du är jättebra på att skriva & jag har fastnat helt, fortsätt med det du gör! :)

Svar: Åh, blir lite tårögd ärligt!
Tusen tack, du är underbar och det värmer verkligen ❤️
smilingbieber.blogg.se

Postat: - URL/Blogg: http://truuetellerr.blogg.se


Hanna säger:

Haha åhh Justin världens stalker, love it.
Kan inte sluta kolla på videon tappar andan

Postat: -


Cawii säger:

Jaaaa hon e faktisk skit bra!!' ❤️❤️❤️ Btw grymmmt!

Postat: -


Cawii säger:

Jaaaa hon e faktisk skit bra!!' ❤️❤️❤️ Btw grymmmt!

Postat: -


Emma! säger:

Super kapitel även fast det var kort, det är ju inte mängden som räknas, utan innehållet! ;)

Jag är helt förstummad, hon är fantastisk!

Svar: Precis, tjejen med världens finaste namn!
Dock tyckte jag inte innehållet var det bästa idag, tack babe ❤️
smilingbieber.blogg.se

Postat: - URL/Blogg: http://emazs.blogg.se


Lmssy säger:

Så grymt babe! Längtar till nästa! :*
SVAR: Jag ÄLSKAR DEN! PATTIE KAN VERKLIGEN SJUNGA!! *_*

Svar: Åh bästa 😍❤️
smilingbieber.blogg.se

Postat: - URL/Blogg: http://lmssy.blogg.se


Ebba Bergengren säger:

Du skriver jättebra, när kommer nästa kapitel? Längtar!

Svar: Tack, det värmer! Innan helgen är slut förmodligen :)
smilingbieber.blogg.se

Postat: - URL/Blogg: http://ebbalovisavictoria.blogg.se/


Alma säger:

Svar: Pattie är ju en helt fantastisk sångare! Förstår också vart Justin har fått sin talang ifrån!

Det är jättebra även fast det inte händer så mycket!

Postat: -


Ylva säger:

Svar: ja, jag har sett den! Hon är bra!

Taggad tills nästa!🙌

Postat: -


Camilla säger:

Hennes röst är liksom helt perfekt *.* speachless! Det var ett jätte bra "mellan"kapitel!! Ibland behövs sånna, det kan inte hända grejer hela tiden, trots allt var det ju faktiskt inte tråkigt... ;)

Postat: -


Anonym säger:

Sjuktsjuktsjukt braaa

Postat: -


Biebzters säger:

Perfektion!!😍😍😍

Svar: Säger du? 😍😍
smilingbieber.blogg.se

Postat: - URL/Blogg: http://biebzters.blogg.se


Ida säger:

Sååå braa !!
Svar : älskar den!

Postat: - URL/Blogg: http://Idabergstedt.horseworld.se


Emelie säger:

jätte bra ! :)

Postat: - URL/Blogg: http://storiesaboutjustinb.blogg.se


therese säger:

ÄLskar verkligen din blogg och detta kapitel vara jätte bra!:)
Jag har inte hunnit se videon än:)

Postat: -


Becca säger:

Mellankapitel eller inte, det är ändå perfektion! Man kan ju inte annat än att älska, älska, älska, varenda del utav kapitlet. Älskar deras samtal, och hela kapitlet i sig. Du gör det så unik och perfekt att jag nästan dör :*❤

Åh, älskade videon, fick gåshud när Pattie sjöng, så himla vacker röst.

Svar: Åh gumman , du skriver minst lika bra! Jag älskar din "skrivstil"! Får man fråga hur gammal du är? Så begåvad som du är! ❤️
smilingbieber.blogg.se

Postat: - URL/Blogg: http://bieberheaven.blogg.se


Celebnovell säger:

Lika perfekt som alltid, vilket betyder att jag är lika mållös som alltid över ditt sätt att skriva varje kapitel. ♥

Postat: - URL/Blogg: http://celebnovell.blogg.se/


Anonym säger:

Jättebra!

Postat: - URL/Blogg: http://justindrewbieberstoorys.blogg.se


Sandra säger:

Så braaa!

Postat: -


Anonym säger:

Jättebra!

Postat: -


Anonym säger:

Nästa kapitel snällllaaa

Postat: -


Julia säger:

Vet inte varför, men början av kapitlet fick mig att skratta, även fast det inte alls hörde dit. Kanske var det typ lyckoskratt för jag hade ett helt kapitel framför mig, eller så var det av lättnad när Arizona insåg att Justin inte hade haft sex med henne när hon var helt borta, eller så var det för att jag tyckte det var kul att hon verkligen behövt fundera över det.

Drömmen gör mig typ orolig. Vet inte ens om den betyder något, men det känns så, eftersom allt du gör gör du perfekt, och gör du något utav det här vet jag att det kommer bli stort. Måste helt enkelt börja läsa lite snabbare och mycket oftare för att kunna hänga med i din novell och vad som händer egentligen.

Älskar att Arizona tänker på Justin den morgonen. Det går inte för snabbt eller långsamt i din novell, och hon går ju inte direkt runt och fantiserar om honom utan undrar var ha är och jag tyckte det var lite cute :) Hans svar på hennes sms var ju det klockrenaste och när Arizona log vid åsynen av smset gjorde jag också det because du skriver så bra att Aris känslor -> mina känslor. Få lyckas med det, du är en utav den, vilket verkligen gör dig och novellen speciell ska du veta.

Postat: - URL/Blogg: http://bieb.blogg.se


Julia säger:

Vet inte varför, men början av kapitlet fick mig att skratta, även fast det inte alls hörde dit. Kanske var det typ lyckoskratt för jag hade ett helt kapitel framför mig, eller så var det av lättnad när Arizona insåg att Justin inte hade haft sex med henne när hon var helt borta, eller så var det för att jag tyckte det var kul att hon verkligen behövt fundera över det.

Drömmen gör mig typ orolig. Vet inte ens om den betyder något, men det känns så, eftersom allt du gör gör du perfekt, och gör du något utav det här vet jag att det kommer bli stort. Måste helt enkelt börja läsa lite snabbare och mycket oftare för att kunna hänga med i din novell och vad som händer egentligen.

Älskar att Arizona tänker på Justin den morgonen. Det går inte för snabbt eller långsamt i din novell, och hon går ju inte direkt runt och fantiserar om honom utan undrar var ha är och jag tyckte det var lite cute :) Hans svar på hennes sms var ju det klockrenaste och när Arizona log vid åsynen av smset gjorde jag också det because du skriver så bra att Aris känslor -> mina känslor. Få lyckas med det, du är en utav den, vilket verkligen gör dig och novellen speciell ska du veta.

Postat: - URL/Blogg: http://bieb.blogg.se



Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback