Inlägget är skrivet: ♥ I Kategorin: Länkbyten

Myybieberstoory

Ingen sa att familjelivet skulle bli lätt, men vad händer när din familj håller på att rasa samman?
Ingenting blir som du har tänkt dig och hela världen bevakar varenda steg du tar. Du står på egna ben. Hur långt är du villig att gå för att rädda din familj?
 
 
Jag vill börja med att säga att det här länkbytet är så himla coolt att göra, i alla fall från min sida. 
Jag har läst både Love Me Like You Do och den lilla delen Liv skrev av Ashtrays and Heartbreaks, men har ännu inte läst del två av Liv och Emas nya novell om Alex och Justin's familjeliv, som verkar otroligt spännande. Jag älskar verkligen dessa tjejers sätt att skriva, de har en otrolig känsla för vad de gör. 
Rekommenderar stort!

Comments
Jennifer säger:

Tror du att du kan göra ett länkbyte med min blogg jag nyss fixat? Skulle vara väldigt tacksam. Älskar dig blogg❤️

Postat: - URL/Blogg: http://storysofme.blogg.se



Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback