Inlägget är skrivet: ♥ I Kategorin: The Kid Of Ashes ✎

Slutet av The Kid Of Ashes

 
 Jag ber om ursäkt för det tålamod jag inte har och avslutar här med The Kid Of Ashes med hopp om att ni kommer läsa min nästa novell som är aningen mer planerad och spännande. För den avslutade novellen blev aldrig som jag hoppats och var väldigt långdragen, men jag vill inte heller säga att den var helt meningslös eftersom jag lärt mig så mycket och även skaffat så mycket vänner. Och jag är så otroligt glad att ni alla läst och kommenterat trots att det varit tråkigt och aldrig givit upp och det är det jag älskar med er, ni ser hopp när inte ens man själv gör det. ♥
 

Comments
Moa säger:

you just made me cry... :(

Postat: -


Ebba säger:

Åhh jag som älskade denna novellen!!! Fast jag tror den nya kommer bli lika braaaa:)))

Postat: -


Emma! säger:

Ärligt talat blev jag lite besviken av att höra detta, då den här novellen skulle kunna bli något ännu större än vad den var om du fortsatt, men jag förstår dig även då jag också skriver mycket och brinner för det, men ibland så sitter man bara fast, kommer varken fram eller bakåt, och då kan det vara skönt att börja om, göra en nystart och planera sin nästa novell ännu bättre, då man känner att den andra novellen inte var som man hoppats.

Du har en av de bästa bloggarna och jag älskar dina noveller, så fortsätt med vad du gör, och bara så att du vet: Mina förväntningar är skyhöga inför nästa novell, och de förväntningarna har du byggt upp alldeles själv ;) <3

Postat: -


Ebba säger:

Ska du skriva nån ny novell eller inte?;) inget illa menat

Postat: -



Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback