Inlägget är skrivet: ♥ I Kategorin: The Kid Of Ashes ✎

24 - Embarrassing Dirty Talk

 
Justin nådde startlinjen och det fanns inget jag kunde göra för att stoppa honom. De lättklädda tjejerna avfyrade startsignalen och bilarna var så småningom ur synhåll. Tyst bad jag till Gud om att slippa bevittna död. Den täta publiken jublade.  
"Ser du dem?" frågade jag Jay då han var längre och kunde se över de flestas huvuden.  
Men han skakade på huvudet. Det krävdes inte många fler minuter förrän det hårda motorljuden anades längre ned på gatan. Redan vid startsignalen hade jag förstått att de mixtrat med motorerna på dessa bilar, vilket skrämde mig. 
Efter att sett efter polisbilar under en längre tid ställde jag mig på tå för att inte missa slutsträckan. 
 
Jay jublade bredvid mig och jag kunde inte avgöra vad som riktigt gjort honom så pass lycklig. Resten publiken jublade också. Motorljuden var inte längre avlägsna, men jag kunde fortfarande inte se på grund av den täta folkmassan. Jag vågade inte heller fråga Jay vad som skett. Därför lutade jag mig mot motorhuven på en av bilarna som förut varit omringad. Dragkedjan på min tröja skrapade mot den gula lacken. Genast sträckte jag på mig och låtsas som det aldrig skett, jag ville inte riskera att bilägaren skulle bli ursinnig.
 
Medan jag stod och lyssnade på jubel och motorljud, trängde ett främmande ljud fram och större del av folkmassan tystnade. "Syrener", viskade jag tyst till mig själv medan det öronbedövande ljudet upprepades. "Polis", skrek någon och sedan började alla röra sig från platsen med hjälp av bilar och andra fordon. Av oerfarenhet såg jag mig om efter en utväg, men inget av dem verkade som ett alternativ på grund av de långa sträckorna. Jag greps av panik och stod mest förvirrad och trampade på stället då jag hörde den bekanta rösten. Jag såg åt hans håll då han slog ut passagerardörren. "Hoppa in."
 
Till en skillnad från mig verkade han erfaren och inte ett dugg panikslagen. På hans order slängde jag mig in mot sätet för att sedan dra igen dörren. "Kör", skrek jag av ren panik.
Bilarna som tidigare stått mycket välorganiserat med ett visst mellanrum mellan vardera bil, hade nu brutit sina mönster och sladdade vansinnigt genom den täta folkmassan för att förhindra att bli stoppade. Då jag ser ned på den accelererande hastighetsmätaren i hans bil befann sig mitt hjärta i halsgropen. Justin däremot var mycket fokuserad och håller blicken fokuserad vid vägen eller backspegeln för att ta reda på vad som skett bakom honom. Jag grep tag om lädersätet medan jag försökte se vad som pågick bakom oss.
 
Polisen befann sig på plats men på avstånd. Den förut folktäta platsen var nu det motsatta. Justin svängde in på en avtagsväg, som förmodligen var slumpmässig. I svängen pressades jag mot fönstret och fick sedan kämpa mig tillbaka till min normala position. Hastighetsmätaren accelererade fortfarande, vilket fick mig ifrågasätta motorns enorma kraft.
"Vi blev av med dem", mumlade Justin, men bara på hans spända käke anade jag att han polisen befann sig nära. Konstant såg han i backspegeln. Vi cirkulerade olika kvarter förmodligen för att vara på den säkra sidan. "Är du okej?" frågade han slutligen. Hans hår var en aning till rufsat och ögonen var lika kalla som is, vilket fick mig ifrågasätta hans vänlighet.
Jag nickade hastigt. "Jag m-mår bra", stammade jag.
För första gången sedan gatutävlingen flinade han. "Du låter inte speciellt övertygande." Eftersom att han hade fullständigt rätt valde jag att inte besvara hans konstaterande.
"Vad gör du?", undrade jag när vi befann oss i en inhägnad.
"Parkerar."
 
Då motorn inte längre var i varv och bilen stod på sin plats halade Justin fram vad jag till en början trott var en cigarett ur sin jeansficka.
"Du är dum i huvudet", sade jag sanningsenligt då han inhalerade röken ifrån jointen i sin hand.
Justin skakade på huvudet. "Du måste sluta vara för upptagen med att leka miss duktig."
Jag stal den rykande jointen ifrån honom utan att ens fundera över vilka konsekvenser det skulle få. Utan att ens så mycket bry sig om Justin's godkännande pressade jag den mot mina läppar för att sedan inhalera. Jag hade stört mig på hans uppnosighet. Det skulle bli att nöje att motbevisa honom tänkte jag, men sedan började istället hosta så oerhört att magen vek sig dubbel.
 
Mina ögon tårades medan jag i ett hjälplöst försök försökte hämta andan. Mycket medveten om att det var genant att bokstavligen hosta upp sina egna lungor med Justin som åskådare försökte jag kväva hostan genom att täcka min mun med hjälp av händerna. Somliga straffar Gud med det samma, tänkte jag.
"Är du ok..." Jag avbröt honom genom att hålla fram ett finger. Vid det här tillfället behövde jag inte hans omtanke.
 
Efter några minuters tystnad valde jag att ta ännu ett bloss, trots att mina inre organ kokade och halsen var uppsvullen.
"Ariz..." Försökte Justin hindra mig, men jag motstred honom ännu en gång. Plötsligt kände jag ett extremt behov av närhet. Länge såg jag på honom innan jag lutade mig fram över utrymmet som skiljde passagerarsätet från förarsätet och min näsa krockade nästan med Justin's. Han protesterade inte, utan smekte en hårslinga ur mitt ansikte. Endast hans andning var hörbar. Jag slöt ögonlocken då de var tunga. Sedan andas jag in doften av honom, vilket påminde mig om förra gången då jag varit lika tätt inpå.
Även fast jag var medveten om att mina hämningar släppt och jag var tvungen att vara försiktig med vad jag hävde ur mig tog jag tillfället i akt.
"Kyss mig", bad jag och putade med läppen uppfordrande.
Redan hade jag glömt hur mycket jag borde hata honom. Jag insåg att jag fortfarande blundade och hade inte riktigt hunnit uppfatta en reaktion hos honom.
 
Jag drog mig sedan undan, medveten om att det var för mycket begärt, men innan jag har hunnit falla tillbaka i sätet tog han mitt ansikte i sina händer och kysste mig, så intensivt att jag tappade andan. Med fingertopparna hårt pressade mot min ömtåliga hud trevade Justin's händer raskt ned för min rygg, slutligen fann han mina knäveck och lyfte sedan över mig till förarsätet. Genast fattade han tag i änden på min tröja och slet den över ryggen på mig, vilket lämnade mig endast i behå. Utan att på något sätt kommunicera sträckte jag mig efter hans gylf.
 
Vartenda drag hos honom var attraktivt, men det var just då han rörde vid min solkyssta kind med baksidan av sin hand då något rörde sig ovanligt fort i bröstkorgen och jag kunde dessutom känna en eller annan fjäril som cirkulerade runt i min magsäck. För tillfället satt vi uppslukade av varandra. Jag i endast behå och ett par byxor och han fullt påklädd. Lite obekväm i min situation drog jag upphetsat i hans t-shirt. Justin gjorde som jag tafatt beordrat och tog avstånd för att sedan dra av sig det tunna plagget. Han var lika muskulös som jag mindes sedan tidigare då jag stött ihop med honom utanför badrummet.
 
Jag följde det förtrollande krucifixet som var intatuerat på hans bröst.
"Det är vackert", sade jag lågmält och inte alls lika målmedveten som förra gången jag talat.
"Du också", svarade han lika lågt.
 
Han lämnade mig alldeles andlös. Jag skulle precis till att öppna munnen för att komplicera situationen och till och med protestera, men han måste sett hur upprörd jag var för hans läppar var återigen mot mina. Kanske trodde han att den invecklade kyssen skulle sudda ut vad han nyligen hävt ur sig, men jag ville inte glömma.
 
I tystnaden kunde jag ana hur en och annan söm sprack då han våldsamt drog i min behå, men det rörde mig inte för tillfället. Det var aningen påfrestande att han var så erfaren. Han fick allt framstå som så enkelt, vilket det inte var för min del. Därför pressade jag honom hårt mot sätet och kysste honom. Och den här gången handlade det inte om försiktighet. Inte alls som förra gången. Han fällde ned sätet och jag lät mina tänder genomborra hans underläpp, vilket verkade vara det enda som krävts för att bända runt oss i sätet.
 
Min nu lössittande behå hängde över axlarna så jag valde att låta den gå. Genast slöts hans nävar kring mina bröst. "Jag älskar dessa", flåsade han andlöst efter den intensiva kyssen.
Vid det tillfället var min sista önskan att rodna så istället knäppte jag upp hans jeans och krånglade ned dragkedjan. Han flinade åt min reaktion och tog sig ur de lössittande byxorna. Min hand gled ned längs hans ryggrad och sedan tryckte jag mig närmare, men det är ändå inte tillräckligt nära så jag klamrade mig fast vid honom. Med mina ben på hans rygg och fingrarna inflätade i hans hår. Och om han ifrågasatt vad jag gjorde hade jag förmodligen skyllt på kylan i bilen, men han sade inget.
 
Han tog sig friheten att nafsa mig emellan brösten, vilket förde mig över gränsen. Mycket längre skulle jag inte kunna vänta. Därför lirkade jag ned hela handen innan för hans kalsonger för att röra vid honom. Trots min brist på erfarenhet måste han gillat vad som skett, med tanke på att han var hård.
"Jag vill ha dig", sade han en aning otydligt.
 
Mitt hjärta började då bulta ännu hårdare i bröstet. Så jag bara nickade och lät honom hjälpa mig av med mina byxor på ett mycket brutalt och ivrigt vis. Med båda sina knän hade han särat på mina ben ytterligare. Justin kramade om mitt innerlår med sin lediga hand. Jag hade svårt att ligga still och tog mig slutligen friheten att lirka ned hans kalsonger en bit över hans rumpa med hjälp av fötterna. Smidigt halade han ned sin underdel ned till knäna och sedan var det bara ett tyg som skiljde oss mellan. Nämligen det tunna spetstyget i mina trosor som bara var i vägen vid det här laget.
 
Utan förvarning greppade han tag i dem för att slita ned dem längst mina lår. Med hans oförsiktighet förstod jag att jag skulle få gå hem utan trosor. Jag kunde känna hur han smekte mig på platsen som precis varit dold. Häftigt drog jag efter andan och skulle precis till att be och böna då han trängde in i mig försiktigt.
 
Det tänjde i mig då han fyllde mig med hela sin längd, vilket var smärtsamt till viss del. Justin stannade upp och lät mig vänjas vid hans storlek, vilket fick mig att vilja röra mig av upphetsning.
"Justin" viskade jag.
 

"Säg mitt namn", flåsade han medan han kysste mig i närheten av mitt öra. Justin bet löst i min öronsnibb och trots att mina hämningar sedan länge släppt var både han och jag medvetna om hur knäsvag jag var inför honom. "Säg det och jag knullar dig hela natten."
Det hettade i mig. Jag kunde känna hur blodet pulserade genom varenda fiber i kroppen, även fast jag förstod att varken han eller jag hade tid till att ligga här hela natten, men det var upphetsande att höra. Så jag stönade hans namn då det kändes behövligt.
 
Hela tiden ville jag ha mer, trots att jag var mån om att jag inte kunde komma mycket närmre. Därför pressade jag mina händer mot hans rumpa för att uppmana honom att öka tempot. När han gjorde som jag kommenderat ville jag skrika hans namn.
"Du gillar det", påstod han mycket andfått medan han stötte i mig ännu hårdare. Istället för att göra klart för honom att vi var ense om den saken hävde jag  ur mig det jag ännu inte kunnat erkänna för mig själv men minst för honom. "Jag gillar dig."
 

Ni förstår inte hur mycket jag skäms över att både skriva och publicera sådana här kapitel, det är så awkward. Dessutom lyckas jag aldrig få till det. Jaja, men med tanke på att det är min andra sexscen ever, så antar jag att jag inte kan överdrivet höga krav på mig själv. 
Jag vill även tacka Marielle, som hjälpt mig med detta. Hon har givit mig ideer och sagt vad jag ska ändra på. Hon är bäst helt enkelt. 
Vill även be om ursäkt för den hemska uppdateringen, men har inte mått så bra på senaste tiden. 
I Love You ♥

Comments
Emma! säger:

Vad ska man säga? Jag dog lite, här och nu.
Shit alltså.

Postat: -


camilla säger:

Nu är hon långt ifrån nunna :S Det var jätte bra! Jag kan bara tänka mig hur det är att skriva en sån scen men du gjorde det bra!

Postat: -


amanda säger:

Haha förstår att det är awkward, men du var jätte duktig. Och det ger lite mer effekt att ha med sexscener trots att det är jobbigt att skriva. Men det är något att öva på så du känner dig bekväm med det också. Det var i alla fall jätte bra! :D

Postat: - URL/Blogg: http://liindstrand.blogg.se


Ebba säger:

Åh jag har längtat så mycket efter detta kapitlet, så du förstår inte. Du är sjukt bra på att skriva sex scener ju! Du skriver som en riktig författare!
Längtar så mycket till nästa kapitel!

Postat: - URL/Blogg: http://biebzters.blogg.se


Anonym säger:

OMFG PERFEKT JU *.*

Postat: -


Anonym säger:

Denna kapitelet äger jag älskar den !!! Älskar din sex scenen !! Längtar redan tills nästa

Postat: -


Emelie säger:

så jävla bra! :)
det var ändå gulligt att hon sa det "jag gillar dig i slutet" :p

Postat: -


Ida säger:

omg! det var sjukt bra juu.

Postat: -


Anonym säger:

Shiiiit asså!!!

Postat: -


Anonym säger:

Meeeeer

Postat: -


Ebba säger:

Jätte bra!!:)

Postat: -


Anonym säger:

Omg så sjukt bra!!

Postat: -


Sanna säger:

Skitbra!! Längtar till nästa!! Älskar det verkligen!!<3

Postat: -


Anonym säger:

så jävla bra! älskar det!

Postat: -


Anonym säger:

Bästa sexscenen!!!!

Postat: -


Malin säger:

Du borde verkligen inte skämmas för du är riktigt duktig på de.
asså jag har längtat efter att någon skulle hända, liksom my god yes

Postat: -


Anonym säger:

skitbra!!

Postat: -


Anonym säger:

Tyckte du gjorde de riktigt bra! Grymt kapitel som vanligt, men mer sånt här vill vi ha ;)
Du är bäst!

Postat: -


Moa säger:

Så jävla bra!! Pleeeaasee give us ett nytt kapitel typ nuu!

Postat: -


Anonym säger:

Hot hot hot o fuckings bra!!!!!!

Postat: -


Anna säger:

Sjukt bra kapitel!!!!! Im man får fråga när kommer nästa kapitel ??? 😄

Postat: -


Andrea säger:

Eh skit bra men va inte hon oskuld typ två kapitel sen? Bara undra, jag förstod det som att det här inte var första gången! Men aa det va bara det jag undra, blev lite förvirrad men det är nog bra jag. Men skulle bli glad över en liten förklaring eftersom att jag är så trögfattad som jag är!🙈
Jätte bra skrivet o så iaf!!!<333333

Svar: Det är inte något som helst fel på dig. Hon blev nyss av med den, i alla fall i det här kapitlet :) Much love <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: -



Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback