Inlägget är skrivet: ♥ I Kategorin: A Thousand Miles From Happiness ☑

15 - CLOSE YOUR EYES

 
Previous: Men då verkligheten slog mig och släppte jag och lät mina fötter falla till marken. Jag slog ner blicken och harklade mig nervöst. "Nu när jag vet att du både kan studsa och skjuta", började Justin, "så ska du och jag köra en match emot varandra", avlutade han med ett flin. Han studsade basketbollen i marken några gånger innan han stannade upp som om han plötsligt kom ihåg något viktigt. "Innan vi börjar måste du få något smeknamn, alla basketspelare har ett", han flinade fortfarande. Jag gillade den här lekfulla sidan av Justin. "Men du har inget", protesterade jag. "Alla kallar mig Bieber, men du, vad ska jag kalla dig?" Men pekfingret trummade han sig själv på hakan och såg ut att tänka. "Jag har det!" utbrast han sedan. Han förde sitt ansikte närmare mitt, drog bort en brun hårslinga som föll framför ansiktet på mig och viskade, "jag ska kalla dig Dez."
 
 
 
 

Musiken var hög. Jag fick skrika för att tjejen framför mig skulle höra. Jag tog ett fast grepp kring hennes höfter, pressade henne närmre. Allt snurrade på grund av att basen fortsatte dunka i takt med mitt hjärta. Klockan var 02.03. Jag pressade in min näsa i hennes mörka hår och andades in en stark doft av vanilj, hon luktade inte alls som Dezteny. Men hon fick duga.

Jag tog tag i hennes arm och drog med henne ifrån dansgolvet, jag öppnade dörren till toaletten och lyfte upp henne på handfatet. Jag trängde mig mellan hennes ben och hon pressade desperat sina läppar emot mina. Dezteny var helt klart en bättre kyssare. Jag vred på huvudet lite och vek av från kyssen och lät henne kyssa mig på halsen. Jag drog upp hennes kjol en bit för att göra det jag ville åt lätt åtkomligt. Hennes iskalla händer smekte min varma mage under min mörkblåa T-shirt. Rysningen genom min kropp fick min hud att knottra sig. Hon sög hårt på min hals. Jag sökte efter hennes varma hud innanför den tunna tröjan. De små tryckknapparna på hennes bh öppnade sig med ett tickande ljud. Hennes bröstvårtor hade styvnat och bröst krogen hävdes häftigt. Jag kände hur hon började knäppa upp mina byxor. Jag ryckte till, innan hon hann komma åt något. Hon rynkade lätt på pannan och såg ut som om jag separerat hennes hjärta ifrån hennes kropp. Men jag kunde inte. Jag vände mig om och började knäppa mina byxor och gick fort ut från toaletten. "Är du bög eller?" skrek hon argsint efter mig.

 

Untitled

 

 

Jag kramade ihop nävarna så hårt som möjligt. Ilskan kokade inuti mig likt en kastrull med varmvatten. Helvete. Dezteny upptog mina tankar, vart jag än befann mig. Vilket gjorde mig rasande. Jag spände mina käkar så hårt att jag var rädd att mina tänder skulle spricka samtidigt som jag armbågade mig förbi de människor som stod framför mig. Slutligen fann jag utgången. Jag sparkade upp dörren. En sommarvind fick min hud att knottra sig ännu en gång. Jag lät blicken falla längs gatan. Den höga basen hördes ända ut. En mängd med bilar stod parkerade längs gatan. Jag gick fram till en container och sparkade till den. Jag hoppades på att all ilska skulle lämna min kropp då jag avlöste nästa spark. Jag fortsatte ner för gatan, och bara väntade till ilska skulle rinna av mig. Jag tog ett djupt andetag innan jag grävde upp bilnyckeln ur fickan och pressade tummen emot den lilla knappen. Jag hörde hur min Range Rover låstes upp med ett klick en bit längre ner på gatan. När jag satt mig i bilen tände jag en cigarett och tog ett djupt, lugnade bloss.

 

 
 

Golvet var kallt likt en frusen åker. Jag drog upp fötterna i soffan och lindade in mig i den varma filten så att fötterna skulle finna sin normaltemperatur igen. Jag hade precis börjat se på "The Notebook" då Justin kom in genom dörren. Kylan steg in genom dörren samtidigt som han gjort. Jag drog filten en bit upp över min kropp för att hindra mig själv ifrån att hacka tänder. Justin var klädd i en mörkblå t-shirt och hans bruna hår såg så mjukt ut att jag ville dra min hand igenom det. Han satte sig ner i soffan bara en liten bit ifrån mig. "Popcorn?" frågade jag och räckte honom den stora skålen. Han skakade på huvudet. Jag flyttade mig närmare honom i soffan och hoppades på att hans kroppstemperatur kunde värma mig lite.

 

 

"The notebook? Verkligen Dez?" frågade han sedan och skakade på huvudet. "Tjejer alltså", skämtade Justin och puttade till mig i sidan."Det var inte jag som hade den hemma", skrattade jag samtidigt som jag ställde skålen med popcorn på soffbordet. "Den var en skämtpresent från Matt", skrattade han. Jag lutade mig åt sidan och vilade mitt huvud emot hans axel. Jag andades in doften av herrparfym och svett innan jag sträckte mig fram i ett försök att ta skålen med popcorn innan jag gav upp. "Så lat", viskade Justin. Han lutade sig en bit framåt och jag gled sakta ner i hans knä. "Blunda", sa han försiktigt. Jag såg på honom under en kort stund innan jag gjorde som han sa. "Gapa", viskade han när han såg att jag blundade. Jag öppnade munnen lite och han pressade ett popcorn emot mina läppar. Hellre hade jag velat att det var hans läppar som vilat emot mina. Även fast vår kyss bara var en engångs grej så skrek mina läppar efter hans. Jag tuggade och sedan slog jag sakta upp ögonen. Då log han det där leendet som fick hela min kropp att fatta eld. Tänk om han visste vilken effekt han hade på mig. Jag gapade ännu en gång och han gav mig ett till popcorn. "Är jag din slav nu eller?" log Justin och pressade ännu ett popcorn emot mina läppar. Jag bara nickade och gapade ännu en gång.


Comments
Jess the Ess säger:

Åååå så söta! När ska de fatta att de är gjorda för varann?
Och ja, jag satt och väntade kl 12, erkänner.
Underbart kapitel. Älskar din novell, ditt sätt att skriva är magiskt. Högsta betyg av mig!

Postat: -


Louise säger:

Perf baby! ❤

Postat: -


Alwayskidrauhl94 säger:

Åh jag bara älskar "Jezteny" scenerna! Så gulligt! Kan inte bli mer perfekt! Längtat efter detta kapitel sååå mycket! Nu har jag ännu ett kapitel att längta till, kram<3

Postat: -


Felicia säger:

Tjejen som spelar Deteny är väll tjejen som är med i justins musikvideo, as long as you love me? Om det är det, vad heter hon. Och om det inte är det, vem är det då?

Älskar novellen btw. Helt underbar

Postat: -


Vicky säger:

Haha älskade slutet ,du är extremt duktig!

Postat: -


Ebba säger:

ååååh så gulligt :')

Postat: - URL/Blogg: http://mybieberlovestorys.blogg.se


Emelie säger:

Jätte bra! :D

Postat: -


Anonym säger:

Sååå braaa

Postat: -


Anonym säger:

Sååå braaa

Postat: -


Anonym säger:

Gryyymt

Postat: -


Anonym säger:

Åh meraaaaaaaaa

Postat: -


Maria :* säger:

Vilket slut alltså! Hahah. Jätte bra kapitel!

Postat: -


Rebecca säger:

Åh , älskar det!
Längtar till nästa c:

Postat: -


Petronella Gustavsson säger:

Åh gud, vad duktig du är! Satte mig ner och läste igenom din novell igår men lämnade ingen kommentar (fy skäms på mig) så jag lämnar på det här kapitlet istället. Din novell är helt fantastisk, och jag satt som en galning och letade efter nya igår. Så hittade jag din (lycka.nu) Räkna med fler kommentarer från mig för du är grym. Ha det bra amiga

Postat: - URL/Blogg: http://www.biebswag.blogg.se/


camilla säger:

aw, vad söta! Haha!

Postat: -


Alva säger:

Älskar slutet har läst de 3 ggr nu!!! Dom e så gulle varför kan dom inte bara bli tsm!! Dom.passar så bra ihop!<3<3<3<3<3 Ääälskar bloggen:* :* :* :***

Postat: -


Alva säger:

Älskar slutet har läst de 3 ggr nu!!! Dom e så gulle varför kan dom inte bara bli tsm!! Dom.passar så bra ihop!<3<3<3<3<3 Ääälskar bloggen:* :* :* :***

Postat: -


Alva säger:

Älskar slutet har läst de 3 ggr nu!!! Dom e så gulliga varför kan dom inte bara bli tsm!! Dom passar så bra ihop!<3<3<3<3<3 Ääälskar bloggen:* :* :* :***

Postat: -


Nadin säger:

ÅÅÅH SÅ BRA ( like always ) lääängtar tills nästa!

Postat: -


Thilda säger:

awesome like always! :) längtar till nästa.. :D

Postat: -


Anonym säger:

Älskar när Justin blir så söt mot henne!! <3

Postat: -


Sofia & Cornelia säger:

Hej! Vilken bra blogg du har! :D Vi skriver en novell om Justin och det skulle vara kul om du kika in!

Postat: - URL/Blogg: http://borntobelieve.blogg.se


celebnovell säger:

Dom är så söta. AWW

Postat: - URL/Blogg: http://Celebnovell.blogg.se


Vazira säger:

Helt underbar Novell vill ha meeeer 💕💕😘😘😘💕💕

Postat: -


Lena säger:

Jeeeeez så himla bra dör

Postat: -



Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback