Inlägget är skrivet: ♥ I Kategorin: A Thousand Miles From Happiness ☑

45 - IF YOU WANT ME

Tänkte bara skriva lite kort att ni är underbara och jag är så lycklig för att ni stannat! Det är lite känslosamt att skriva just nu eftersom att det bara är ungefär fem kapitel kvar men hoppas ni kommer gilla slutet som nu är väldigt nära och jag vill även varna för ett jätte corny och kort kapitel
 
 
Jag grät tyst för mig själv då jag återigen hörde fotsteg. 
"Snälla, gör mig inte illa", viskade jag då fotstegen upphört.
"Miss, du tappade den här", flinade en djup röst bakom mig, den tillhörde en ung man. Jag vred på mig möttes av en av killarna jag nyligen passerat, han räckte mig min plånbok och hans bröstkorg hävdes häftigt efter den sträcka han nyss sprungit. Jag reste mig upp och borstade av gruset som fastnat i mina jeans. 
"Det var inte meningen att skrämma dig", flåsade han och räckte mig min plånbok i brunt läder.
 
 

"Bilen står här utanför nu", mumlade Justin då han klev innanför ytterdörren. Jag bara nickade. Jag planerade att inte prata med honom förrän han faktiskt spottade ut sanningen, men jag var ärligt talat för feg och hoptryckt för att fråga. Kanske skulle han skjuta mig också?

 

Justin satte sig bredvid mig i soffan och sträckte ut sin hand för att smeka min kind, men automatiskt ryggade jag undan hans beröring. Med en irriterad gest korsade han armarna över bröstet.
"Berätta vad det är!", fräste han likt en kobra. Jag ryckte på axlarna och mjukt skakade han på min ena axel. "Kom igen, Dez", mumlade han, "är det Martinez?"
Han himlade med ögonen. "Dezteny."
"Ja, Justin?" Han placerade båda sina händer på min axlar och tvingade mig att se honom i ögonen.
"Jag kan inte berätta vad som hände den kvällen", sade han "men du måste lita på mig när jag säger att det inte var jag!"
”Lita på dig?", jag fnös högt. Att lita på honom efter vad jag hade sett den natten var det sista jag skulle göra. Han himlade återigen med ögonen, skulle han verkligen inte berätta någonting?
"Du kan inte förvänta dig att jag ska kunna lita på dig på beställning!", nästan skrek jag.
"Lita bara på mig!"
"Det är omöjligt."
"Låtsas åtminstone att du litar på mig", viskade han nu med en sorgfylld röst.
"Eller så berättar du?", svarade jag irriterat helt oförstående.
"Jag vill bara skydda dig…”
”Från vadå?” Jag skakade på huvudet. "Genom att mörda Martinez? Det funkar inte så!" Jag såg på honom, han verkade bestämd.
”Du tänker alltså inte berätta, inte ens lite?”

 

I mitt huvud spelades scenen upp då Justin med blodiga händer återvände till bilen. Blodet kanske var hans eget? Efter att ha skurit Martinez kanske han skar sig själv? Jag försökte motstrida tanken om att Justin var en mördare på alla sätt. Jag vred på huvudet och såg hur Justin log och likt solen smälte han bort min ilska, rädsla och besvikelse. Allt jag för en sekund känt, var nu som bortblåst. Så jag vände bort huvudet och försökte känna allt jag tidigare känt.

 

"Jag älskar dig", sade han tyst. Jag såg inte på honom förrän jag riktigt uppfattat vad han nyss sade. Skrattrynkor bildades vid utkanten av hans ögon. Vi bara såg på varandra, som om vi aldrig gjort något annat. Skrattrynkorna vid hans ögon dog långsamt ut, så som solen gör på natten. Jag förstod att han förväntade sig en reaktion, men jag visste inte hur jag skulle besvara all den kärlek jag kände för honom i just den sekund. Nickandes, med sammanpressade läppar såg han bort. Jag förstod att han var besviken. Så jag vred på hans huvud och pressade mina läppar mot hans, hårt. Han besvarade kyssen passionerat. Jag satte mig över honom.

 

Jag kände hans kalla händer på mina höfter som sedan följde sidorna av min midja upp längs min överkropp. Han pressade min kropp intill sin. Försiktigt smekte han den slutliga sömmen på mitt linne, innan han placerade sina händer på mina nu bara höfter. Han bet försiktigt i min underläpp, sög på det lilla bitmärket han lämnat. Med händerna smekte jag hans breda axlar ned längst hans biceps.

 

Han förde mitt linne upp över naveln.
"Om du vill ha mig så säg att du älskar mig", sade han och jag kysste honom igen. Jag hjälpte honom av med sin v-ringade T-shirt, och det var inte förrän jag famlade över hans gylf han upprepade sig.
"Säg det, babe", viskade han i mitt öra "säg det, så knullar jag dig hela natten." Jag rös då hans varma andedräkt träffade min öronmussla. Han kysste min nacke mjukt med en sån självkontroll att jag avundades. "Tre ord och du är min", mumlade han mot den tunna huden bakom mitt öra.
"Hela natten." Jag släppte taget om hans gylf och såg honom djupt i ögonen.
"Jag älskar dig, Justin Bieber."

 

Mitt hjärta talade ut, inte mitt behov. Jag kände hur hans kropp slappnade av under min, då han hört vad jag nyss sagt. Sedan nickade han så som han gjort förut.
"Menar du det?", han lät som ett barn.
"Ja, Justin, Tyv.." Han avbröt mig genom att kyssa mig så passionerat att jag trodde jag skulle tappa andan. "Snälla, säg det igen." "Jag älskar dig, Justin", log jag. Han log som ett barn i en godisaffär. Så nöjt, fridfullt och på något sätt tillfredsställt. Jag älskade honom, men jag hatade hans handling.


Comments
Emma! säger:

ÅÅÅÅH vad härligt kapitel! (En del av det i alla fall ;) )
Heeelt perfekt , gick rysningar genom hela kroppen. Du äger! :)

Postat: -


Anonym säger:

Meeeeeer

Postat: -


Anonym säger:

Jättteee bra!! :) nej snälla JAH vill inte att denna novellen ska ta slut den är skit bra!! :( <3

Postat: -


Jasmina säger:

Hhhaha nej så gulligt. Finns inget bättre än dom två tillsammans Hhaha. "Jag älskar dig Justin bieber" Så gulligt kunnde nästan se det själv framför mig när hon sa det till honom. Hur dom låg-Satt hur han rörde henne ALLT. Så skulle verkligen än framgångsrik författare skriva det. OM du inte skrev bättre.

Postat: -


Hanna säger:

Okej om du vill att jag ska dö säg det bara

Postat: -


Ariana ❤ säger:

AS bra! Du döda mig kvinna! GUD!❤😘

Postat: -


Anonym säger:

Awwww dom är så sjukt söta mot varandra!! Vill inte att det ska ta slut :( Hoppas du börjar på en ny novell när denna är slut!! Du är så duktig på att skriva!:)

Postat: -


Elin säger:

Kommer du att börja på en ny novell efter den här? Du är sjukt grym på att skriva. :)

Postat: -


Emelie säger:

Skit bra ! :))

Postat: - URL/Blogg: http://emelajzaan.blogg.se


camilla säger:

Åå gud så perfekt!!

Postat: -


Jessica säger:

Awwww, kort men något så sjukt grymt

Postat: -


Celebnovell säger:

Älskade den sista delen... hehehe xD
Sjukt bra! ♥

Postat: - URL/Blogg: http://celebnovell.blogg.se/


Anonym säger:

Såå bra, men vill verkligen inte att du ska sluta skriva på denna novellen! Kommer du börja på en ny?

Postat: -


Becca säger:

Åh, så sjukt jävla amazing! Du skriver som en gudinna, åhh så bra. Älskar hur du beskriver allt, man blir beronde bara man har läst ett kapitel.
Kan inte fatta att den här novellen snart är slut, kändes som den nyss startades.

Svar: Åh älskade du, blir så himla glad, tack! <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: - URL/Blogg: http://bieberheaven.blogg.se


L säger:

så bra !!! vill verkligen inte att denna novellen ska ta slut :( en utav de bästa jag någonsin läst ! kommer du lägga ner efter det här elr börja på en ny ? hoppas verkligen du börjar på en ny för du har talang x

Svar: Tusen tack gumman, blir så himla glad! Jag kan inte avslöja det ännu <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: - URL/Blogg: http://bringwordstolife.blogg.se


anonym säger:

wow så bra kapitel, jag dör vill aldrig attt den ska ta slut läsa den hela livet och aldrig ta slut, har inget ord att säga bara att du är en författare !!!
längtar redan och jag fick rysningar över den lila stunden de hade omg

Postat: -


amanda säger:

bra skrivit, men tråkigt att du snart är klar med novellen. hoppas du börjar på en ny då!

Postat: - URL/Blogg: http://liindstrand.blogg.se


djdbd säger:

Nej sluta den inte! Och längre o mer dirty snälla

Postat: -


djdbd säger:

Nej sluta den inte! Och längre o mer dirty snälla

Postat: -


Vicky säger:

SÅ HIMLA BRA DU ÄR SÅ GRYMT DUKTIG❤️❤️

Postat: -


djdbd säger:

Nej sluta den inte! Och längre o mer dirty snälla

Postat: -


Anonym säger:

Ååh sjukt bra

Postat: -


djdbd säger:

Nej sluta den inte! Och längre o mer dirty snälla

Postat: -


djdbd säger:

Nej sluta den inte! Och längre o mer dirty snälla

Postat: -


djdbd säger:

Nej sluta den inte! Och längre o mer dirty snälla

Postat: -


djdbd säger:

Nej sluta den inte! Och längre o mer dirty snälla

Postat: -


Victoria säger:

Super! Hoppas Justin snart berättar bad han gjorde :) vill oxå beta ;)

Postat: -


Ebba säger:

Jätte braa! Har precis börjat läsa din novell, började igår :) älska novellen ! Längtar efter nästa kapitel :))

Postat: -


Anonym säger:

När ska du lägga upp ett nytt kapitel?

Postat: -


Biebsworldstory säger:

Sjukt bra❤️

Postat: - URL/Blogg: http://biebsworldstory.blogg.se



Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback