Inlägget är skrivet: ♥ I Kategorin: Länkbyten

LÄNKBYTE - LMSSY

När ska mitt liv egentligen börja? Då jag får slippa sitta inne hela helgerna för att plugga, eller då jag får gå ut utan att mina föräldrar måste veta vart jag ska. Mina föräldrar förväntar sig mycket av mig, i vissa tillfällen lite för mycket. Varför var just jag tvungen att föddas i denna oskyldiga lilla flickas 16 åriga kropp som inte vågar göra någonting utan hennes föräldrars tillåtande. Mina helger ser ut som vardagar för andra, läxor och gå till sängs tidigt. Det fanns två saker mina föräldrar höll strängt på: Ingen kille och ingen alkohol. Men när jag träffande honom så bröt jag båda dem reglerna.. Den ena efter den andra..
 
Läs, läs och läs! (klicka på bilden för att komma till novellen)

Comments
thebiebsstory säger:

snälla jag älskar din novell, kan vi köra ett länkbyte? vill ha mer läsare nu när jag startat upp min blogg igen :/

Postat: - URL/Blogg: http://nattstad.se/thebiebsstory


Anonym säger:

När kommer kap1?

Postat: -


jbiebznovell säger:

Hej, vi gjorde ett länkbyte någon gång i somras och nu undrar vi om du skulle vilja göra ett igen? :)

Postat: - URL/Blogg: http://jbiebznovell.blogg.se



Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback