Inlägget är skrivet: ♥ I Kategorin: A Thousand Miles From Happiness ☑

29 - RAINDROPS

Previous:Jag kände hur min rumpa sakta reste sig i spänning. Hela min kropp darrade, sedan spändes de. Jag tog ett stadigt grepp om Justins rygg och pressade långsamt in naglarna. Jag stönade då en intensiv känsla växte inuti mig. Justin smekte lätt med tummen över min klitoris och fick mig att nystas upp. Den bomb som för någon sekund sedan tickat i mig, hade nu räknat ned. Exploderats. Varenda muskel i min kropp återfann plötsligt lugn. Sedan skakade jag under en kort sekund i välbehag.
 
Jag flämtade, försökte återfinna mitt normala andningsläge. Justin drog ut sina fingrar ur mig. "Är du okej?" viskade Justin mot min panna. Jag nickade, fällde sedan upp sätet. 
Justin ryggade undan en bit.
"Vad är fel, Dezteny?" Justins blick var intensiv. Jag skakade på huvudet. "Inget, släpp det."
 
De gula löven dansade på lövträdets grenar då vinden lyckats förföriskt föra de med sig. En regndroppe sökte sig ner längs fönsterbrädan. En svag bris lyckades tränga sig igenom springan till det vita fönstrets slut. Dunkla moln täckte en stor del av det som en gång varit blått. Brisen började prassla i lövverket. Det hördes ett svagt droppande då ljumma regnet träffade de torra syskomorlöven. I en långsam rörelse vred jag mig om och såg på den smala kroppen som bredde ut sig i den stora sängen. Det bastanta täcket hävdes då hon andades. Hennes små rödmålade tånaglar anades under det stora färglösa täcket. De trevade i mjuka rörelser på det vita lakanet.
 
Slagen mitt hjärta slog kändes så sårbara då tanken slog mig. Tanken på att Dezteny ryggat undan min beröring efter incidenten i bilen. Hade jag gått för långt, för fort? Jag hade ingen aning. Själv hade jag aldrig rört en brud under vetenskapen om att inte skulle få något senare. Men Dezteny var ingen jävla brud. Hon var min brud. Jag ville att hon skulle njuta av min beröring lika mycket som jag njöt av hennes. Jag ville att hon skulle gilla att tappa balansen under min beröring. Men klart och tydligt hade det haft den motsatta effekten.
 
Sängens fjädring pyste tyst då Dezteny långsamt rätade på sig i sängen. Hennes ögon glittrade i det dunkla rummet. Hennes ljusa hår var rufsigt på grund av täcket som legat över hennes huvud. Då hennes ögon fäste sig vid mig ryckte hon till som hon sett olämpligt. Någonting som inte passade in i hennes synfält. Hade jag skadat henne? Jag trodde inte det. Kanske hade det med hennes blåmärken att göra, kanske hennes förflutna. Medveten om att jag förmodligen aldrig få veta vad som skett i hennes förflutna drog jag en förtvivlad hand genom håret. Dezteny var för sluten. Jag kunde många gånger jämföra henne med en dörr, så fort jag kommer nära, tog tag i handtaget smälls den dörr som tidigare stått på glänt igen. Hon sköt ifrån och jag drog.
 
Jag hoppades att hon snart skulle vilja berätta för mig. Jag hade ju berättat för henne. Jag kanske inte berättade varenda detalj med hon vet i alla fall vad som hände. Hon var den första jag någonsin berättat det för och hon dömde mig inte. Jag visste att jag kunde lita på henne. Jag ville bara att hon skulle känna likadant för mig.Jag såg på henne med förtvivlade ögon innan jag sökte mig till sovrums dörren i mörkret.
"Justin, vart ska du?" viskade hon sömndrucket.
"Ingenstans", svarade jag dämpat och slog sedan igen den vitmålade dörren.
 
 
Jag såg den mörkt klädda gestalten som skar igenom regnet. Det ljumma regnet piskade mot fönsterbrädan. Den immiga rutan avslöjade inte mer än så. Strålkastarna på en av Justins bilar lyste upp regndropparna som innan snar tid träffade marken och bildade vattenpölar av alla storlekar. Då Justin sagt att han inte skulle någonstans hade han ljugit. Det hade varit lika mycket lögn som då jag sagt att jag var okej. Jag kramade ihop mina nävar. Jag famlade genom mörkret efter strömbrytaren till taklampan. Jag skulle följa honom i ösregnet. Om han skulle fly mitt i natten så kunde han räkna med mitt sällskap.
 
Min figur skar igenom regnet då jag slog bildörren på förarsidan. Jag hade under en minut iakttagit honom i regnet då han smidigt sköt det orangea basket bollen som gled ned genom korgen och träffade marken. Då Justin lade märke till min existens ropade han.
"Dezteny, vad fan gör du här? Du blir blöt", Justin placerade basketbollen under armen och joggade fram till mig. Jag ryckte på axlarna. "Jag undrar det samma." Justin krånglade smidigt av sin jacka och placerade den mjukt över mina axlar.
 
Det ljumma regnet fick kläderna på min kropp att fastna vid min hud. Justin såg ner i marken under en sekund. Han var otroligt blöt, kläderna på hans kropp hängde som lösa trasor. Man kunde se hans vältränade mage igenom den våta T-shirten. Men även blöt och i mörker var han otroligt vacker.

"Vad gör du här, Justin?" frågade jag. Han ryckte på axlarna. Jag himlade med ögonen.
"Ljug inte för mig." Han anades ut.
"Jag ville rensa tankarna."
"Varför sa du inte bara det tidigare istället för att bara sticka?"
"Du har inte sagt ett ord till mig under den senaste dagen", mumlade han. Regndroppar sökte sig ned för hans ansikte, han använde sin höger hand som hjälp för att torka bort dem. Jag skakade på huvudet.
"Så det är därför du är här?" Han skakade lätt på huvudet.
"Nej, jag är här för att jag skäms. Jag skäms för sättet jag tog på dig på", svarade han. Justin sökte min blick men jag slog fort ned den.
"Är det allt?"
 
Det hårda regnet smattrade emot asfalten. Skenet från en gatlykta föll på den dunkla asfalten. De ljusfattiga molnen över oss existerade fortfarande.
"Ja, min stolthet säger gå din jävla väg. Inse att Dezteny känner sig hotad av din beröring." Han skakade mjukt på huvudet. "Men mitt hjärta säger svälj din jävla stolthet. Du är fucking kär i den här tjejen och även om du måste fånga månen ska du stå här ute i regnet tills du övertalar henne att förlåta dig.", han såg ledsamt upp och log blygt åt mig. Justin var aldrig blyg. Jag kunde inte undgå att le mjukt i det hårda regnet.
"Du har inget att be om ursäkt för", viskade jag och förde en hårslinga ur mitt våta ansikte. Justin såg på mig med ögon av stål.

Kunde jag erkänna vad jag känt? För det var rädsla var precis vad jag känt. Jag hade känt rädsla, en rädsla så stor då hans händer trevat över min kropp. Hans beröring skrämde mig inte. Det var helt och hållet jag. Jag var rädd för att jag tappat kontrollen. Känslan han fick mig känna skrämde mig. Det skrämde mig hur jag lät mig själv falla i den trans han satt mig i. Han fick mig glömma allt ont som förr hänt mig då hans fingertoppar försiktigt nuddat vid min bara hud. Vilket skrämde mig eftersom att någon aldrig fått mig känna på det sättet tidigare.
 
"Okej, jag var rädd. Jag var rädd för känslan du fick mig känna."
"Var? Dåtid?" frågade Justin och ett glimt av hopp tändes i hans ögon. Jag nickade.
"Vad fick jag dig att känna?" undrade han försiktigt.
"Det var som om du suddade ut alla hemska gånger då någon rört mig på det sättet. Jag... gillade det." Han tog ett steg närmre och föste en hand genom mitt blöta hår. Hans ögon glittrade.

"Bäst för dig att du talar sanning", log han snett. "För jag tycker du är riktigt vacker i regnet och jag vill så jävla gärna kyssa dig", viskade han. Jag fnissade och ryckte lekfullt på axlarna
"Om du måste." Sedan möttes våra våta läppar i en sådan intensiv och kärleksfull kyss att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Justin sög upp en regndroppe från min underläpp och då jag öppnade ögonen såg jag hur han såg på mig genom sina våta ögonfransar.

"Jag borde vara sur på dig oftare", log jag emot hans läppar. Jag lät honom iaktta mitt ansikte i några sekunder innan jag drog in honom i ännu en kyss som jag skrytsamt kunde jämföra med alla sorters vindar som någon gång tagit mig med storm.

Comments
Becca säger:

Fattar inte hur du hur det kvinna! Det blir lika bra och detaljerat varje gång, åh. Borde nog egentligen sova nu, men såg på instagram att du hade lagt upp ett nytt kapitel och jag var bara tvungen att läsa det, inte kunde jag vänta tills imorgon!

Svar: Så underbar kommentar tror jag dör! Blir så himla glad! Tusen tack, tårögd <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Maria :* säger:

Sjukt bra! Men lite kort

Svar: Ja, det är sant men huvudsaken var att du gillade det babe!:*
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


jasmina säger:

Ochhhhh så fint vet du att går in på bloggen varje dag även fast jag vet att kapitlet inte har kommit, flera gånger läser om novellen. KALLA MIG GALEN KVINNA men det är sant JAPP JAG ERKÄNNDE DET NU.kapitlet var det mest kärleks full någonsing LOV IT längtar till nästa men känn ingen press baby jag kommer väl läsa kapitlet flera gånger om innan nästa Hheheh Puss

Svar: Nej men gud vad söt! Varje dag? Omg! Gumman du är inte galen du är underbar <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Vicky säger:

OMG SÅÅ BRA HEELT PERFEKT!

Svar: Du är perfekt
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Emilia<3 säger:

asså du skriver såå sjukt bra! och Maria även fast det var lite kort så kom det i alla fall ett kapitel eller hur?
Du har den bästa uppdateringen jag har sett på en blogg, jag läser omkring 8 blogg noveller och man får vänta minst 4 dagar på ett nytt kapitel men ofta är det mer än 1 vecka man får vänta!

Svar: Kristus vad söt du är! Jag försöker ha så bra uppdatering som möjligt och det värmer att du verkligen förstår hur mycket jag kämpar Emilia! Åh sötis <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Kajsa säger:

Åååh! Nu är det ju så jävla braaaaaa!!

Svar: Du är så himla bra Kajsa!
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Biebzznoveller säger:

OMG läste igenom fin blogg här om dagen åh Gud jag bara älskar den'
Kram:*

Svar: Fangirlade när jag såg din kommentar! Din novell är så vacker att jag tror jag dör, du förtjänar eller ni så mycket mer uppmärksamhet! Kram! <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: - URL/Blogg: http://biebzznoveller.blogg.se


Anonym säger:

Så hiimllla bra, längtar sönder tills nästa

Svar: Vad kul bebis, love u
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Ronia säger:

O... M... B... FYFAN VA DU ÄR DUKTIG TJEJEN! Rysningar.. Du kommer bli författare vare sig du vill eller inte. DAMN

Svar: Omg, du kommer vinna pris i underbarhet! Rysningar seriöst? Omg du är så underbar <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


celebnovell säger:

Sjukt perfekt! :D

Svar: Din då?! Herre min Gud <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: - URL/Blogg: http://celebnovell.blogg.se


Rebecca säger:

Så sjukt perfekt säger jag bara. P E R F E K T !
Du skriver som en gud. Så sjukt bra! längtar till nässtaaa!!

Svar: Du kommenterar som en Gud, tusen tack gumman! <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Thilda säger:

du äger på att skriva dina kapitel :)<3 alltid lika bra! :D, längtar till nästa!!

Svar: Du äger som kommenterar! Tack bebis <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Thilda säger:

du äger på att skriva dina kapitel :)<3 alltid lika bra! :D, längtar till nästa!!

Postat: -


Ida säger:

Så jääävla braa!

Svar: Tack så hemskt mycket Ida, blir super glad!
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Louise säger:

Jag älskar det!! ❤

Svar: Jag älskar dig <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Emelie säger:

skiiit bra :)

Svar: Du är skit bra! Tack så mycket <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Amanda säger:

Det var ett jätte bra slut!

Svar: Åh tack gumman!
smilingbieber.blogg.se

Postat: - URL/Blogg: http://liindstrand.blogg.se


Emelie säger:

DU ÄR SÅ JÄVLA GRYM

Svar: DU ÄR GRYM BABY
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Janaa säger:

OMG !! NY LÄSARE & ÄLSKAR DIN BLOGG , ÄLSKAR DIIIG!! VET DU HUR LÄNGE JAG HAR LETAT EFTER EN BRA NOVELL?!? NEJ.KLART DU INTE GÖR hahah . Men iaf älskar din novell & kan it vänta tills nästa . Har bara 2 frågor , om det är okej ? 1. Kan du fråga mig ngt på ask.fm/Jaanaaa14 ? det skulle betyda sjukt 2. Kan du ha en frågestund eller ngt så man lär känna dig lite ? Pusss

Svar: Jag älskar dig! Din första kommentar men jag älskar dig. Din kommentar är helt underbar! Absolut kan jag fråga och ja, jag kan ha en frågestund! Love u babe <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: - URL/Blogg: http://ask.fm/Jaanaaa14


Lena säger:

Du är så jävla bra, det är sjukt! Älskar slutet, älskar deras konversation, tankarna allt!

Svar: Du är bra gumman, love u
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Lena säger:

Det jag älskar med det här kapitlet mest är slutet, du kan verkligen skriva.

Svar: Ännu en gång du är så söt gumman, tack
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Victoria säger:

OMG super ägit kapitel. Längtar till nästa :)

Postat: - URL/Blogg: http://biebswag.blogg.se/


Anonym säger:

Åååååh!!!!

Postat: -


Fatima säger:

Jag älskar din novell<3 please kan du ge oss nästa kaptiel<3puss we love u babe

Postat: -


Anonym säger:

Snälla ge oss nästa

Postat: -


Anonym säger:

Började läsa din novell igår kväll och läste klart det imorse efter att jag vaknat, asså du jag måste bara säga att din novell är grym. Seriöst så sjukt bra, blev fast direkt och kunde inte sluta läsa. Asså den är helt perfekt, justin är perfekt dezteny är perfekt, hur du skriver och vad du skriver om är helt perfekt. Din story är helt unik. Läst sjukt många novellbloggar och aldrig någonsin har jag sett en sån här bra story. Blev så ledsen när jag läst klart alla kapitel och gick därför in på din blogginsta för att se om du skrivit när nästa kapitel skulle komma (hittade din insta från när du kommenterade på bieb) och så såg jag det där med kommentarer... Du förtjänar verkligen jättejääätte många kommentarer och jag hoppas du åtminstone fått ett litet leende på läpparna av min kommentar, för jag menar verkligen vartenda ord.

Svar: Gud vad glad jag blir. Litet leende på läpparna? Minst sagt, mitt leende breder ut sig i hela mitt ansikte, jag kan inte sluta le. Jag ser ut som en idiot. För det första vill jag säga att jag dog när jag såg att du skrev att den var unik, perfekt. Blir så sjukt glad. Ja, du har rätt jag ville inte publicera 30 för att kommentarerna var för få, eftersom jag kämpar och så kommenterar de inte. Men du fick mig att vilja publicera kapitlet just den här sekunden, så jag ska skriva klart kapitlet för din skull och publicera den imorgon. Tack för din underbara kommentar, kram gulle <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Anonym säger:

Jag älskar inte bara novellen, jag älskar dig också <3

Postat: -


Anonym säger:

Skit bra, helt sjukt

Postat: -


Orkar inte mer säger:

Snällllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, kan du lägga upp ett till kapitel! Orkar inte vänta för dina kapitel e så sjukt bra!! Du skriver som en gudinna!!!!!!!

Svar: Men gud så söt! Tack så jätte mycket! Hade tänkt att lägga upp kapitlet imorgon sötis <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Anonym säger:

Du e så jävla bra! 30 kommentarer för nästa?

Svar: Yep, du är så bra som kommenterar!
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Anonym säger:

Aaaah Meer!! Jag Bara älskar den hära novellen!!<3

Postat: -


Anonym säger:

Vi vill ha nästa nuuu hihi, skit bra❤

Svar: Hur söt är du egentligen! Gud vilken sötnos <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Maris säger:

Maris dog av detta kapitel. Sluta skriv så perfekt. Detta var nog det allra bästa kapitlet någonsin och det säger inte lite i din novell. DÖR LÅNGSAMT. :'(
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Btw när vill du träna? :*

Svar: Dö inte! Åh vad snäll du är, blir super glad! Hm, är ju lite sjukt nu men på fredag eller nått? :*<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
smilingbieber.blogg.se

Postat: -



Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback