Inlägget är skrivet: ♥ I Kategorin: Länkbyten

Länkbyte

 
Chloe Butler var inte som alla andra då hon festade och låg med killar nästan varje kväll. Men allt det förändrades då hon flyttade till London och födde sin dotter Lily som är fyra år idag. Hon började tänkta efter och slutade med alla dumheter. Men vad händer när dem flyttar tillbaka till Stratford. Kommer hon hamna i samma sists eller står hon i mot allt? Och vem är killen som bara börjar dyka upp! Vad händer när deras vägar möts? Det kan du läsa i Nowhere but up
 
 
 
 Den mörka delen av Stratford är farligare än du tror. Det är inget ställe du vill gå omkring på mitt i natten, åtminstone inte utan något att skydda sig med. Det är något Maddison Martinez upptäcker när hon rymmer dit. Hon träffar Justin Bieber, den mystiska, kriminella killen.Maddison får se en annan sida av världen, och blir en del av något hon kanske aldrig kommer kunna ta sig ut från! 
 
 
 
Mitt namn är Penny Kerr tjejen som har allt man kan önska sig, tjejen som inte har några bekymmer i livet, tjejen som kan bada i pengar om hon så vill, tjejen med attityden. Men är det verkligen så? Vill jag att mitt liv ska vara så? Svaret är nej! Jag bryr mig inte om pengar, jag bryr mig inte om jag har drömkroppen eller inte, jag vill inte ses som slampan alla killar suktar efter. Ibland önskar jag att jag somnar och aldrig vaknar, för då kommer jag till drömmarnas värld. En värld långt från denna, där alla varelser lever i symbios, fria från fördomar och hat. Det finns inga orättvisor, endast kärlek och ljus. Det fodras ingen ondska och okunskap, endast förståelse och accepts. Men det finns en kille, så vacker och öm. Dem hasselbruna ögonen får mig att tappa talförmågan. Det blängande leendet får mig att smälta inombords. Han tar min hand i en tröst och hans ord, ja de träffade mig rakt i hjärtat som aldrig förr. Jag vaknade ur min dröm, trodde han skulle finnas kvar, men han fanns inte kvar. Frågorna jag hade, fick sitt svar. Drömmens ängel i nöden, du gav mig vad jag behövde..
 
 
 
Sarah är en helt vanlig, en smula utfryst tjej som är uppväxt i en liten by i Sverige. Hon har under hela sitt liv känt att hon inte hittar sin plats, och känt sig osynlig och att hon inte passar in. Hon har sjungit hemma i hela sitt liv. En dag, när musikläraren anordnar en musiktävling så kliver Sarah fram och sjunger för publik för första gången. Musikläraren blir imponerad, och berättar för sina kontakter inom musikbranchen. 

Sarah blir signad till Island Def Jam Records, och får flytta till USA. Där får hon Justin Bieber som mentor, och de klickar snabbt. Det enda problemet är att Sarah får en lätt avundsjuk pojkvän innan dess, och inte alla vill att hon ska lyckas inom musikbranchen..
 
 
 
 
Sam Evans är skolans "tönt". Hon är alltid tyst och håller alltid huvudet nere. Men en dag när Eric Stacks börjar i skolan förändras hela hennes liv. Hon måste plötsligt vara försiktig och killen som gett henne ont börjar bli intresserad av henne. Men vad händer när hon får reda på varför han är intresserad av henne?
 
 
Hittade ingen specifik handling, allt jag fann var detta!
Här kommer jag att skriva en novell blogg som kommer att vara på svenska så att ni svenska beliebers kan läsa 😚Hoppas att ni kommer att tycka om den ! Har inte tänkt ut allt men jag hoppas att det blir en bra och spännande novell! 

 
 
Mina föräldrar dog båda i en bilolycka vi rutchade i en flod, vi körde riktigt fort och det var en hel del vatten. Jag trodde jag skulle drunkna men på något sätt så var jag vid liv och inte dom. åtminstone trodde jag det.Jag fick reda på sanningen om min pappa det förklarde en hel del av såren på min kropp som aldrig läker. jag har flytt från honom sen jag fick reda på att han var vid liv. Och jag tänkte inte ge upp tills jag hittar hela sanningen. Men det inte bara det som jag fann på vägen utan killen med dom hazel bruna ögonen och den svarta rangover bilen. Killen jag aldrig trodde jag skulle falla för. Men hade jag något val nu? sanningen eller kärleken? vilken skulle det bli?
 
 
_________________________________________________________________________________________________________
 
Med handen på hjärtat kan jag säga att jag inte läst alla dessa noveller ännu! Beccas har jag dock läst, men resten ska jag börja på snart då jag tyckte handlingarna var super spännande! 
Klicka på bilden för att komma till bloggen.
Körde även lite Marielle style med hjärtan idag, trevligt.
 

Comments
Anonym säger:

Tack för länkbytet! :)

Postat: - URL/Blogg: http://mybieberstoriees.blogg.se



Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback