Inlägget är skrivet: ♥ I Kategorin: The Kid Of Ashes ✎

Nästa kapitel?

A: Jag har varit väldigt öppen på instagram med nästa kapitel, men det slog mig att även ni som inte följer mig där skulle få reda på det här. 
Jag har under de senaste dagarna haft 4 nationella prov, vilket betyder att jag priotriterat de först. Men som tur var idag så hade vi matte utan lärare, vilket ledde till att jag pluggade in mina hörlurar och skrev så jag räknar med att kapitlet kommer ut lite senare. 
 
Untitled
 
Åhåhå, du kan inte annat än att älska den här gifen, little cutiepie ♥

Comments
Anonym säger:

hans leénde är ju perfekt *.*

Postat: - URL/Blogg: http://mybieberstoriees.blogg.se


em säger:

åh yeeey! blev helt pepp nu! vad heter du på instagram då? :D

Svar: smilingbiebers :)
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Justindrewnovell säger:

Åh hans leende! Tänk att få ligga bredvid honom där :D

Postat: - URL/Blogg: http://Justindrewnovell.blogg.se



Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback