Inlägget är skrivet: ♥ I Kategorin: The Kid Of Ashes ✎

7- How hard I fucked you

 
Ett par varma händer greppade tag om mina höfter. Linnet hade åkt upp en bit över magen. Han pressade sig närmre. 
"Dansa med mig", viskade Justin genom den höga musiken. Hans andedräkt träffade min hals. Jag kunde ana doften av marijuana. Justin's tunga andetag var mycket attraherande. Han smekte mig försiktigt över min känsliga hud, vilket orsakade gåshud hos mig. 
Jag vred på mig och placerade mina händer runt hans nacke. Med hjälp av tungan fuktade hans sin underläpp. Hans händer föll längs min midja till min bakdel. 

Jag tvingade mig själv att slå upp mina ögonlock, men ett obehagligt, kladdigt sminklager hindrade mig. Jag försökte gnugga bort lagret med mina händer, vilket resulterade att jag hade smink i resten utav ansiktet också. Jag blinkade några gånger tills mina ögon anpassats till det plötsliga ljuset, som kom från fönstret. Jag stötte mig på mina armbågar och såg mig omkring. Huvudet kändes tungt och munnen var torr. 
 
Då jag reste mig ur sängen mindes jag inte hur jag hamnat där. Kanske hade jag drömt om gårdagen då Justin på ett effektivt sätt tagit min mobiltelefonen och fått mig följa honom. Kanske var det i min vildaste fantasi då jag föll i hans armar och såg honom i ögonen. I så fall så behövde jag en psykolog. Att tända på sin styvbror på det här viset var allt annat än okej. 
Jag vinglade till då jag tog det första steget, balanssinnet var en aning nedsatt. Jag slet upp dörren till badrummet och krockade med en halvnaken Justin. Då jag rörde vid hans bara överkropp ryckte jag till, som om jag bränt mig vid hettan av hans skönhet. Jag tog sedan ett antal steg ifrån honom. Attraktivt fuktade han sin underläpp som sedan följdes av ett hånflin, vilket tycktes vara hans alldagligaste min. Med bara en handduk om höfterna drog han en hand frenetiskt genom håret. Det var vått i nacken. Hans muskulösa mage formade ett åttapack. Ryggen och axlarna var täckta i små glittrande vattendroppar.
"Vad gjorde du med mig igår?", fräste jag medan jag masserade tinningarna. 
I sitt försvar höll han upp båda händerna, det framstod som om jag riktade en pistol mot honom. Jag gjorde en gest med handen innan jag lämnade badrummet. Trots att Justin inte hunnit besvara min fråga bestämde jag mig för att undvika honom, det var det jag gjorde bäst och den taktiken skulle jag vidhålla. 
 
Jag satte mig på min säng och höll den minimala sminkspegeln framför mig. Mitt ansikte var bokstavligen svart, spår av mascara täckte mina kinder. Att påstå att jag liknade en tvättbjörn var nedlåtande mot tvättbjörnarna.   
Att borsta ut mitt hår var en uppgift jag från början underskattat, men slutligen lyckades jag få det se hyfsat acceptabelt ut då jag samlat det i en hästsvans. 
"Låt mig gissa..", log han och lutade sig mot dörrkarmen med armarna korsade över bröstet, påklädd den här gången, "du minns inte" , med pekfingernageln kliade han sig mot sin tinning.
 
Justin <3
"Let me guess, you don't remember."
 
Medan jag febrilt gned hela mitt ansikte med en sminkservett såg jag upp. Jag rynkade på näsan då jag insåg att han hade rätt. 
"Jag minns att du rökte på, det är allt jag behöver", jag slängde servetten i papperskorgen innan jag hastigt reste mig, men innan jag hunnit passera Justin drog han mig nära. Det gick en stöt genom hela min kropp då hans läppar var alldeles intill mitt öra. 
"Så du minns inte hur hårt jag knullade dig?" Han talade lågmält i mitt öra. Hans andetag var tunga då han förste en hårslinga ur mitt ansikte och fäste den bakom örat. 
"Hur högt du stönade mitt namn?" Hans fnysning följdes av ett oemottagligt leende. Jag försökte rycka mig ur hans grepp, men istället så drog Justin mig närmre intill sig själv. "Du går inte härifrån förrän jag säger det." 
"Släpp mig", jag försökte dra till mig armen. Justin's ögonbryn hävdes en aning innan han skakande på huvudet,
"Arizona!" Ropade min mor ifrån undervåningen. Det var inte förrän då han släppte. 
"Jag kommer, mamma!" Ropade jag som svar och log ett maktfyllt leende till Justin som nu låg i underläge. 
 
”Vad hände sedan?!” utbrast Tay och Nathalie i mun på varandra. De satt som insjunka i morgonens händelser. Jag såg mig om i cafeterian innan jag drack lite av teet framför mig.
”Mamma ropade och han var tvungen att släppa”, jag ryckte på axlarna medan jag rörde om i en utav skolans plastmuggar.
Besviket pustade de båda ut. 
"Det var inte ett förväntat slut", sade Tay och knappade lite på sin mobiltelefon. Hennes korta men blonda hår var tyglat in en tofs. Nathalie såg förvånat på mig. 
"Tänk om han tagit din oskuld?" 
Jag såg mig om efter någon som avlyssnade innan jag lät mitt ansikte falla till mina händer. Tänk om det var sanningen. I någon minut ansträngde jag mig för att minnas. Jag hade ett vagt minne då Justin stod mycket nära. Vi rörde oss till musiken. Jag stönade i mina händer. Jag lät mitt huvud falla till bordet och dunkade det mot det hårda trämaterialet. Borde jag sms:a honom? Jag kände efter min mobiltelefon över bordet men fann inget. Då jag såg upp fanns det fortfarande inte ett spår av min mobiltelefon.
"Tjejer, har ni sett min mobil?", frågade jag medan jag lyfte på allt i närheten. 
De båda skakade på huvudet. 
"Du kanske glömt den i skåpet?" Föreslog Tay medan hon skrapade bort nagellack ifrån sin pekfingernagel. 
Jag nickade medan jag ställde mig upp. 
"Ses." 
 
Jag grabbade tag i min handväska och lämnade cafeterian och hamnade i en utav ett antal korridorer. Efter några minuters vandrande fann jag slutligen mitt skåp. Jag vred på låset tills jag hade den korrekta kombinationen. Jag ställde mig på tå och sökte efter mobiltelefonen på den enda och översta hyllan.
Då två muskulösa armar omfamnade min midja gick det stötar igenom mig.
"Minns du hur vi dansade såhär?" Hans röst var som vanligt mycket lågmäld och hes. Jag såg mig om efter iakttagande, men alla passerade. 
Han pressade sig dominant närmre. Mitt hjärta slog i hundranittio då hans andedräkt träffade min hals. Han smekte mig försiktigt över höfterna, under tröjan upp över magen. Justin's händer kramade om min rumpa innan han lade något reklangelformat i min bakficka. Jag kände hur hans händer lämnade min rumpa och det gjorde även han. Jag pustade ut. Jag hade inte tidigare vågat skapa kaos i korridoren. Jag hade faktiskt inte gjort något alls. Kanske gillade jag hur han rörde mig. Jag kände efter i bakfickan och där låg den, min efterlängtade mobiltelefon. 
______________________________________________________________________________________________________
 
En sida av Justin jag gillar, den dominanta dirty one. Låt mig stjäla en sekund av era liv och kommentera, blir så otroligt glad för feedback! 
 
 
En personligfråga den här gången 
Q: Jag har blekt mitt hår, vad tycker ni? 
A: Jag vet inte riktigt, jag har inte vant mig ännu :
 

Comments
Anonym säger:

OMB OMB sååå bra det är jätte fint ditt hår

Postat: -


justindrewnovell säger:

OMG så sjukt bra!!

Ditt hår är super snyggt , det ska du vara stolt över!! :)

Postat: - URL/Blogg: http://justindrewnovell.blogg.se


Anonym säger:

OMG jättebra, längtar tills nästa. Du är sjukt duktig på att skriva :)

Ditt hår är jättefint :)

Postat: -


Anonym säger:

Åh ditt hår är super fint :)

Postat: -


Thilda säger:

OMG så himla grymt bra!! Ser fram emot och längtar till nästa kapitel, :D <3 btw ditt hår är jättefint.. :)

Postat: -


therese säger:

Såå bra kapitel och dit hår är jätte fint vill också bleka det men vågar inte riktigt! :)

Postat: -


Emelie säger:

jätte bra! :)
det blev jätte fint !

Postat: - URL/Blogg: http://storiesaboutjustinb.blogg.se


Justinsdrew säger:

Skulle kunna läsa om kapitlet 100ggr:)
Löv ditt hår fast de vet ju du redan;)<3
(Ja jag gillar smileys om de stavas så?)

Postat: - URL/Blogg: http://justinsdrew.blogg.se


Anonym säger:

Längtar till nästa 😍 gahh älskar när justin beter sig sådär, dirtyy xD

Postat: -


Camilla säger:

Aaw, Justin är söt men läskig... Haha, ditt hår blev jätte fint!

Postat: -


Anonym säger:

Såå bra!!

Postat: -


Lmssy säger:

Så underbart perfekt gumman! ;*

sv: jag trycker du blev as söt! Du passar väldigt bra i det! :)

Postat: - URL/Blogg: http://Lmssy.blogg.se


Adina säger:

Sjuuukt braaaa *.* Jättefint hår också verkligeen

Postat: -


Anonym säger:

Skit bra. Älskar också den där sidan av honom!!!

Postat: -


Victoria säger:

Riktigt bra! Jag tycker ditt hår är jättefint :)

Postat: -


tilde säger:

Omg omg omg omg omg omg!!!:DDDd FORTSÄTT FORT!!:D:*;) SO AWESOME!!!<3<33

Postat: -


Emma! säger:

Är sjuk satt jag kan inte kommentera så långt på grund av Hur mina ögon sjunker ihop, men du äger. <333

Postat: - URL/Blogg: http://emazs.blogg.se


Ida säger:

Ohh my gooood så bra. !!!
Svar : det var jätte fint.

Postat: - URL/Blogg: http://Idabergstedt.horseworld.se


Anonym säger:

Ombbbbb shhiieett tänk om han verkligen tog den! Men ja tror inte det första gången dom har sex ska ju lixom vara romantiskt eller att båda vill😋❤️😍. Svar: va fint det blev!!!💕

Postat: -


-A säger:

Du skriver verkligen jättebra MEN du får gärna skriva oftare, cant wait! :D

Postat: -


Anonym säger:

Aaah så jävla bra!!

Postat: - URL/Blogg: http://liindstrand.blogg.se


Emilia säger:

sjukt bra!

Postat: -


jbiebznovell säger:

Alltså GOOOOOSH du är så himla bra! Blir typ ledsen varje gång jag har läst klart dina kapitel haha :( Ditt hår ser perf ut och får jag fråga hur gammal du är? :)

Svar: Säger mästarnas mästare!
Jag är 15 fyller 16 i år, så jag är 98a!
Dudå babe?😘
smilingbieber.blogg.se

Postat: - URL/Blogg: http://jbiebznovell.blogg.se


Celebnovell säger:

Lika bra som alltid! :D

Postat: - URL/Blogg: http://celebnovell.blogg.se/


Becca säger:

Fattar inte hur man kan skriva så bra, åååååh. Änglaskrift, rent ut sagt, så perfekt liksom. Måste vara enda förklaringen❤
Åh, det blev ju jättefint, älskar ditt hår❤

Svar: Ååååååh, du är bara för underbar!
Säger du som är dubbelt så bra😍😍😍❤️
smilingbieber.blogg.se

Postat: - URL/Blogg: http://bieberheaven.blogg.se


jbiebznovell säger:

Men då är vi ju typ lika gamla haha, jag fyller 17 i april :)

Postat: - URL/Blogg: http://jbiebznovell.blogg.se


Alia säger:

Jag älskar ba hur bra du skriver under normala händelser, typ som när hon vaknar eller tvättar sig. Det är så sjukt proffsigt!
Ditt hår är jätte fint!
Btw, kan du kolla din mejl? :)


Svar: Tusen tack Alia! 😍 Det värsta är att trots att jag har större erfarenhet utav bloggandet så är du dubbelt så bra! 😍
smilingbieber.blogg.se

Postat: - URL/Blogg: http://twosoulsoneheart.blogg.se


Julia säger:

För det första är du så himla fin och skulle passa i precis vilken hårfärg som helst. Önskar jag hade ditt utseende, verkligen.

Howeverrrrr, oh. My. God vad Justin är såååååå sexig?! Hur kan du, orkar inte med dig, och älskar hur Arizona är mot honom, till skillnad från alla mina karaktärer och så många andras är hon varken för mesig eller för bitchig. Hur skönt och bra som helst, gör novellen så mycket verkligare, bättre och intressantare. Usch vad du har lyckats bra.

Så fina uttryck jag lade märke till också. Med fina menar jag alltså riktigt, riktigt bra, typ att hon brände sig på hettan av hans skönhet, eller det om hennes smink och tvättbjörnarna. Kommer du på sådanna klockrena formuleringar helt själv? I så fall är du verkligen galet begåvad. Det är du givetvis ändå.

Hur nice kille är inte Justin. Han kunde inte liksom bara lämna tillbaka telefonen, han behöll den hela natten och kom och gav den tillbaka till henne i skolan SÅDÄR. LÅT MIG DÖ AV AVUNDSJUKA. Hoppas dem inser att dem ÄLSKAR varandra SNART för jag får verkligen inte nog av dem två tillsammans. Dör för dem, och för dig som kommer på allt det här. Tack för ett jättejättebra kapitel!

Postat: - URL/Blogg: http://bieb.blogg.se



Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback