Inlägget är skrivet: ♥ I Kategorin: Länkbyten

Länkbyten

Kapitel 7 under det här inlägget!

Biebsstory: 
Noah McCall är den 18 åriga tjejen som råkat ut för ett förhållande av misshandel för 3 år sen. Sedan dess har hon varit rädd för att älska. Hon har inte kunnat känna lycka. Händelsen repeteras i huvudet, gång på gång. Hoppet om ett bra liv, försvann fort som vinden. Justin Bieber. Hans rykten om att vara den mest farligaste killen i stan, var lika sant som att månen steg, när solen sjönk. Efter att precis han släppts ut från fängelset, sätter han sig återigen i ett knepigt läge. Han stötter på tjejen som tycks ha minst problem. Men hon har i själva verket mörka hemligheter djupt förvarade. De båda finner trots det en glimt av lycka och finner även en mörk dimma som leder dom på fel väg.
 
 
Simpleaswords:Hopplös. Förstör. Misslyckad. Allting jag rör förstör jag. Misstagen är mina egna. Det är mitt fel. Mitt fel att hon dog. Mitt fel att min mor lämnade mig. Mitt egna fel att min far slår mig. Jag förtjänar det. Jag är ledsen Denise, men jag klarar inte av det. Klarar inte av att lita på någon. Förlåt, Justin. Men jag vill inte förstöra dig också. Jag kommer aldrig vara bra. För bra kommer aldrig vara nog.
 
 
Sist men inte minst biebertimez: 
 
 
 
 

Comments
Julia säger:

Hej hjärtat, skulle du vilja göra länkbyte? :)

Svar: DU MÅSTE SKOJA MED MIG?! ÄR DET HÄR DOLDA KAMERAN? Det här är typ min bloggdröm! Åh Gud, självklart! <3
smilingbieber.blogg.se

Postat: - URL/Blogg: http://bieb.blogg.se/



Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback