Inlägget är skrivet: ♥ I Kategorin: The Kid Of Ashes ✎

15 - Dave Haakenson

 
 Jag drog då händerna genom håret jag längesedan fantiserat att röra vid. Jag slet sedan i det för att pressa hans ansikte närmre. 
Han tvingade ned sin tunga i min hals och med ens började vi gemensamt tävla om dominans. Han var så erfaren Jag stönade högt, vilket orsakade ett brett flin på hans läppar. 
Justin pressade mig hårdare mot väggen.
Han drog ifrån kyssen för bara en bråkdels sekund. "Jag hade rätt", viskade han sexigt. Han syftade på komplimangen han tidigare givit mig. Andlöst såg jag på honom för att sedan sarkastiskt knuffa honom ifrån mig. "Käften, Bieber." 
 
Min bakdel var placerad på en av de hårda bänkarna i gympasalen, precis som vanligt med andra ord. Jag fick nittionio procent av tiden vara avbytare, en avbytare ingen ville bytas av med. Det fanns ingen nog ingen gren inom idrotten som passade mig, jag var värdelös på allt ironiskt nog. Mycket varsamt sneglade jag på min bänkgranne. Han var förmodligen lika usel på sport som jag, trots det pigga ögonen och de rosiga kinderna. 
"Jag är så avundsjuk på de som får det se så lätt ut", mumlade jag tyst för mig själv.
Jag såg hur min bänkgranne flinade i ögonvrån. Hans leende busigt, vilket fick honom se yngre ut. 
"Kommer du hit ofta?" frågade han sarkastiskt nog då han redan visste svaret. 
"Varje idrottslektion spenderar jag på den här bänken", svarade jag ärligt, med min blick fortfarande fäst vid mina klasskamrater.
"Jag har inte lagt märke till det förut", hans blick brände i mitt ansikte, då han sökte ögonkontakt. 
"Arizona", jag strök undan min lugg för att sedan möta hans blick.
"Dave."
 Dave drog på läpparna då jag såg på honom. Han var attraktiv, trots den bleka hyn och de många leverfläckarna. Det bruna håret var kortklippt och ögonbrynen markerade.
 
 
Bara några minuter senare betedde vi oss som om vi känt varandra hela livet. Vi skrattade och imiterade vår gympalärare, därför blev det pest och pina att sedan slitas ifrån honom.
Vi båda reste oss från bänken vi länge suttit på. 
"Vi ses antar jag", Dave ryckte osäkert på axlarna. 
"Absolut", nickade jag och drog åter en hand genom mitt bruna hår. 
Vi skiljdes sedan åt i gympasalens entré. Länge funderade jag om det vore en engångsföreteelse. Skulle Dave tala med mig någonsin igen? 
Mina tankar avbröts då jag passerade skolans gym. 
 
Långsamt backade jag tillbaka för att sedan se in genom det avslöjande glaset. Där stod han, personen jag anat i ögonvrån. 
Jag lutade mig mot ingången och iakttog honom där han stod och lyfte hantlar. Hans muskulösa armar arbetade medan hans kropp var täckt i minimala svettdroppar, som glänste över den breda ryggen. 
"Gillar du vad du ser?", flinade Justin medan han satte ned en av hantlarna för att greppa tag i en tyngre. 
Jag ignorerade honom för att gå rakt på sak. 
"Det som hände igår var väldigt fel och jag hoppas du förstår att det inte kommer hända igen."
 Jag lutade mig mot en av magmaskinerna, medan jag iakttog hans spegelbild. Konstigt nog var han ensam på gymmet. Vanligtvis var stället fyllt med muskelknuttar som mer än gärna gav åskådarna en show off. 
Trots de tunga tyngderna i hans händer flinade han. "Du gillade det."
"Absolut inte", försvarade jag mig med. 
Han ställde ned hantlarna för att sedan komma närmre. "Bete dig inte som om du inte gillade det." Hans andedräkt kittlade mot hud. 
"Gillade vad?" Jag svalde och försökte se ovetande ut. Jag försökte låtsas som om helgen aldrig hänt. Jag bet mig i läppen för att ignorera hans intensiva blick.
"Du förväntar dig att jag ska tro på det?", viskade han i närheten av mitt öra.
Han avslutade viskningen med att placera sina läppar bakom mitt öra. Jag lutade huvudet bakåt för att känna hur min mage åkte bergochdalbana. Det busig draget i hans ansikte övergick till ett leende. Jag backade in i maskinen bakom mig.
Justin fattade tag i min överarm för att dra mig tillbaka. Han stirrade på mig med lekfulla ögon. Jag ignorerade hans fråga. 
"Så du menar... Att du inte gillade hur jag kysste din hals?" 
Han lutade sig fram för att återigen placera en kyss längs min hals. Jag höll tillbaka ett stön för att sätta händerna mot hans svettiga bröst och pressa bort honom. 
"N-Nej", stammade jag då jag lyckades knuffa undan honom. 
Han exhalerade sarkastiskt. "Intala dig det, babe." 
Justin såg fortfarande på mig där jag stod, intryckt mot en träningsmaskin i mina gympakläder. "Jag kommer ändå motbevisa dig."
"Intala dig det", upprepade jag hans ord.
Jag lämnade honom sedan, flinandes i gymmet. "Nice ass", ropade han efter mig. Allt jag besvarade honom med var ett långfinger. Halvjoggandes sprang jag in i omklädningsrummet, för att mötas av barbieliknande tjejer i sina så kallade underkläder. 
 
Utan att duscha slängde jag av mig mina kläder för att sedan kliva i mina jeans och min topp. Jag trängde mig fram till en spegel för att sedan fixera armbanden och klockan vid min handled. Febrilt gned jag med fingrarna under ögonen då jag fann spår av mascara. I min väska rotade jag efter mitt puder då min kinder var blossande heta efter dagens incident med Justin. Länge stod jag och penslade på lager efter lager. 
"Är du klar snart eller?" ropade en ilsken röst utanför toalettdörren. Jag tog upp min bodysplash ifrån Victoria's Secret och lät en stråle doftande fukt lägga sig som ett lager över huden innan jag slängde sminket i väskan, för att sedan öppna dörren och mötas av Barbie själv, Madeleine. 
 
Bara några minuter senare satte jag mig på ett av lunchborden i matsalen, med brickan i högsta hugg.
"Hånglade du upp någon på toan eller varför tog det så lång tid?"
Måndagar var den dag Taylor och jag åt lunch ensamma, därför var hon mycket upprörd på grund av min försening.
"Jag pratade med Justin", svarade jag ärligt medan jag stoppade en morot i munnen. 
"Prata som är prata..." Hon gjorde en paus "Eller prata som är hångla upp honom?"
Hjärtat gjorde volter då hon träffat så rätt. Jag knep ihop ögonen så hårt att det pep i öronen. Vad skulle jag svara nu? 
"Jag pratade som är pratade!" svarade jag en aning mindre ärligt. 
Jag hade inte berättat för Taylor om vår kyss ännu. Det fanns många skäl, men främst ett. Det fanns ingen bra tidpunkt att uttala sig om något sådant.
"Hur gick det?" frågade hon intresserat medan hon petade med gaffeln i sin mat.
Det gick ingen vart, tänkte jag. 
"Hur det gick?" upprepade jag korkat. "Det gick okej."
Jag såg mig om i matsalen för att sedan möta Daves blick. Han gestikulerade med handen i en hälsning. Jag log stort och imiterade hans rörelse. 
Taylor såg storögt på mig."Dave Haakenson?"
 
"Dave Haakenson?"
 
Var det så han hette? Jag ryckte enkelt på axlarna för att sedan möta hennes blick.
"Vet du vem det är?" frågade hon mycket entusiastiskt.
"Skolan är stor, så nej." Jag studerade henne länge "Inte förrän idag."
"Det är skolans snyggaste...", hon tog ett djupt andetag. "Bög."
 
___________________________________________________________________________________________________________
 
Var typ i tid med ett kapitel, highfive till mig. Jag älskar er så, ni fattar inte. 
 
Q: Vad tycker ni om Dylan O'brein? Kollar ni på Teen Wolf? 
A: Jag kan säga med händerna på hjärtat att jag ÄLSKAR Dylan. He's my soulmate. Teen Wolf är så kdfjsadjfaslkdf bra.
 
               Best boy!  | via TumblrBest boy!  | via Tumblr
Som sagt, soooulmate ♥
 
 

Comments
Marielle säger:

Jag älskar JUSTIN! Fuck, jag vill ha honom i mitt liv!!!! 😍😍😍😍

Postat: - URL/Blogg: http://firststeptwoforever.blogg.se


Marielle säger:

Jag älskar JUSTIN! Fuck, jag vill ha honom i mitt liv!!!! 😍😍😍😍

Postat: - URL/Blogg: http://firststeptwoforever.blogg.se


Marielle säger:

Jag älskar JUSTIN! Fuck, jag vill ha honom i mitt liv!!!! 😍😍😍😍

Postat: - URL/Blogg: http://firststeptwoforever.blogg.se


Anonym säger:

Älskar det!!

Svar: ÄLSKAR han! skulle helt lätt kunna dö för min älskling! Och teen wolf är så jävla bra!

Postat: -


amanda säger:

Bra kapitel och fint collage :D Spännande med en ny karaktär!

Postat: - URL/Blogg: http://liindstrand.blogg.se


Anonym säger:

ÄLSKAR DYLAN OMGKGUBHF OCH TEEN WOLF IS PERFECT

Postat: -


Adina säger:

SJUKKKKT BRAAAAA *.*

Dylan är perfekt typ haha. Går inte att ogilla honom :)

Postat: -


Adina säger:

SJUKKKKT BRAAAAA *.*

Dylan är perfekt typ haha. Går inte att ogilla honom :)

Postat: -


Biebzters säger:

Åh bästa kapitlet!
Gaah, jag älskar Dylan så sjukt mycket!

Postat: - URL/Blogg: http://biebzters.blogg.se


Anonym säger:

mmm oooo rrrr eeeee mmmoorreeeeeee bbäästttttt

Postat: -


Anonym säger:

SÅ GRYMT JÄVLA BRA!!!!!

Postat: -


camilla säger:

Asså shit vad du är grym!

Postat: -


camilla säger:

Asså shit vad du är grym!

Postat: -


camilla säger:

Asså shit vad du är grym!

Postat: -


camilla säger:

Asså shit vad du är grym!

Postat: -


camilla säger:

Asså shit vad du är grym!

Postat: -


camilla säger:

Asså shit vad du är grym!

Postat: -


Ida säger:

Sjukt bra kapitel !
Svar: han ser väll okej ut? Vet inte riktigt vem det är så jag kan inte säga så mycket. Kollar inte på teen wolf

Svar: Tack så mycket!
Då MÅSTE du börja se på det! 😍
smilingbieber.blogg.se

Postat: - URL/Blogg: http://Idabergstedt.horseworld.se


Lmssy säger:

Sååå underbart!!!
Sv: Har älskat honom sedan säsong 1 av teenwolf! Lol, Dylan O'brien och Luke Hemmings är dem perfektaste pojkarna i hela vida världen! :*

Postat: - URL/Blogg: http://lmssy.blogg.se


Sandra säger:

Såå jävligt braaa! Meeeer 😍👌

Postat: -


Ylva säger:

Jätte braaaaa!⚡️✋

Postat: -


Biebsdrew säger:

Älskar Dylan så jävla bästa hans sarkasm och allt i teen wolf. Du är själv begåvad babe skriver så grymt bra

Postat: - URL/Blogg: http://biebsdrew.blogg.se


malin rosberg säger:

Omg du ska bara veta hur glad jag är över att han är bög heheh
No but this is really good

Postat: -


Celebnovell säger:

Lika gudomligt bra som alltid. Skulle kunna skriva en hel bibel och det skulle fortfarande inte vara tillräckligt för att beskriva det här perfekta kapitlet. ♥♥

Postat: - URL/Blogg: http://celebnovell.blogg.se/


Emelie säger:

jätte bra!! :)

Postat: - URL/Blogg: http://storiesaboutjustinb.blogg.se


Anonym säger:

Hahahahahahha fick typ hjärtattack när hon ba skolans snyggaste bög men aja sjukt bra kapitel

Postat: -


Anonym säger:

Hahahahahahha fick typ hjärtattack när hon ba skolans snyggaste bög men aja sjukt bra kapitel

Postat: -


Fanny säger:

Ååå Gud så bra!! Teen wolf är så jävla bra men din blogg och dina storys är tusengånger bättre! Det finns inga ord för hur grym du är på att skriva!;)

Postat: -


Anonym säger:

Skitbra kapitel, älskar ditt sätt att skriva, du är sjukt fuckings duktig

Postat: -


Anonym säger:

Jag älskar Justin

Postat: -


Godistrollet säger:

Hehehehdjjjsjwk din blogg e bra läser den varje dag inanm jag sover, kl 7

Postat: -


Erika säger:

GDKEFJOEJFPEFJIEPFOPOFKEW JAG DÖR VAD DUKTIG DU ÄÄÄÄR!!

Postat: - URL/Blogg: http://jbiebznovell.blogg.se


Becca säger:

Perfekt kapitel att läsa till frukost. Är dock lika besviken varje gång ert tar slut men har nu flera av dina fantastiskta kapitel att läsa.

Har inga ord för hur underbart perfekt kapitlet är, tillsammans med resten. Felfritt, amazing, och bara helt helt helt perfekt, precis som alltid. Magiska fingrar, som sagt❤️❤️

Älskar Justin i den här novellen då du målar upp honom jättebra, och typ skitsexigt.

A: ååååh Dylan O'brien, är helt kär i honom. Älskar honom i Teen wolf, det är min favorit där. Inget slår Dylan O'brien.

Postat: - URL/Blogg: http://bieberheaven.blogg.se



Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback