Inlägget är skrivet: ♥ I Kategorin: Länkbyten

Http://Bieb.blogg.se

 
Jag hatar mitt liv. Allt jag sett och allt jag gjort. Pappa för att han tog livet av sig, mamma för att hon gav upp. Mig själv för att jag inte kan hjälpa min syster. Jag hatar att gråta och jag hatar att skratta. Att klä av sig för att tjäna pengar. Att inte tjäna några pengar alls. Jag hatar allt jag har framför mig och allt i mitt minne. Det är vansinne. Jag känner mig så stark men jag känner mig så skör, och mina bästa drömmar är drömmarna jag dör. Det är svårt att berätta men svårt att hålla inne. Jag springer runt i cirklar, det är vansinne.
 
 
 
Julia, har alltid och kommer alltid skriva de bästa novellerna i världshistorien. Precis som Columbus eller Gustav Vasa sätter hon spår i vår historia. Hon planterar vardagliga bilder på den unga man vi älskar som mest. Hon skapar fantasier, men även överlevnad hos vissa av oss. 
 
Jag bara tar förgivet att ni alla läst Julias noveller, jag tror inte ens jag hade behövt den här länken då hon är legendarisk. Och att hon ens frågade om ett länkbyte betyder hela världen för mig ♥

Comments
Julia säger:

Meeen hjärtat vad du är underbar! Och du tyckte att vad jag skrev om dig var fint? Det här gjorde mig jätteglad! Är knappast någon legendarisk Columbusbloggare men du förtjänar ju allt i världen för att ens säga så. Tack så jättemycket!

Postat: - URL/Blogg: http://bieb.blogg.se/



Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback