Inlägget är skrivet: ♥ I Kategorin: Talkin'

Q/A

 
A: Tusen tack! Victoria Justice, hon var tidigare med i nickelodeon. Mycket vacker, enligt mig. Hon ser så glad och sprallig ut! 
 
 
A: Åh tack så super mycket! Blir så super glad! Jag kan lova dig att det kommer mer dirty scenes senare! ♥
 
 
 A: I love you more! Jag blir mållös då jag läser din kommentar, wow! 
Jag vill inte påstå att jag alltid lyckas, snarare aldrig. Jag menar nu skrattar jag mest åt min förra novell eftersom att på vissa ställen skrev jag lite roligt om jag får uttrycka mig så. Den är lite pinsam faktiskt! 
 
 
 A: Amanda, du och dina underbara kommentarer, kunde inte låta bli att inte ta med dig i min Q/A, du är för underbar helt enkelt ♥
 
 
A: Om det är någon som letar efter en underbart bra novell hänvisar jag direkt till Beccas blogg. Blir alltid tårögd och fangirlar efter att jag läst hennes kommentarer.
Känner mig alltid en aning såhär faktiskt, men tusen tack babe. Du är bäst och I love you ♥
 
gifs. kpop gifs. | via Tumblr
 
 
 
A: Tusen tack, det värmer! Lite senare idag! 
 
 
A: Jag kan inte riktigt svara på den här frågan, då jag bloggar då jag har tid. Jag går ju i 9an och nationella proven har precis börjat och jag vill liksom lyckas med dem, så det är mycket prov just nu. Men jag hänvisar direkt till mitt instagram konto: smilingbiebers, där publicerar jag så fort jag har publicerat ett inlägg. ♥
 
 
A: Ja, det skulle jag gärna, lite längre fram!
 
 
 A: Och jag älskar dig! Tack så super duper mycket. Ett tips bara, om du shippar Justin och Barbara så ska du helt klart läsa Biebs novell (Julia) , madness. Om du inte redan gör det ♥
 
 
 A: Jag personligen tycker inte att jag är så bra som du uttrycker dig i din kommentar. Tips är väl att skriva då du har lust och inte tvinga dig själv till någonting, då blir det oftast sämre än väntat. Ett annat tips är att läsa mycket, då växer ordförådet och du skriver oftast mognare och bättre då du ser hur andra formulerar sig. Om du behöver hjälp så kan du skriva till mig! ♥
 
 
 A: Gimp! Som du kan ladda ned gratis. Behöver du hjälp så kan du skriva till mig på instagram där jag heter smilingbiebers och sen hänvisar jag till min kik, för det kan vara lite avancerat i början!

Comments
Linda säger:

Hej, du skrev som ett svar ovan att du rekommenderar Beccas blogg om man vill läsa en novell men jag kunde inte se en länk till henne ;/ Kan du kanske lägga upp den i så fall? :)
Kram på dig!

Svar: Oh!
Hon heter bieberheaven.blogg.se! ❤️
smilingbieber.blogg.se

Postat: -


Linda säger:

Hej, du skrev som ett svar ovan att du rekommenderar Beccas blogg om man vill läsa en novell men jag kunde inte se en länk till henne ;/ Kan du kanske lägga upp den i så fall? :)
Kram på dig!

Postat: -


Mybiebslovestorys säger:

När ville du ha länkbyte :) ?

Postat: - URL/Blogg: http://mybiebslovestorys.blogg.se



Skriv ditt namn här:

Skriv din mail adress här: (privat)

Skriv din URL/Blogg adress här:

Skriv din kommentar här:




Trackback